Corpsgrinder Skrivet 27 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2006 Vilka tycker att det var snyggt med att dommaren hånflinade till Lucic när han blev utvisad INTE JAG IALLAFALL. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 27 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2006 Finns det inte nån video på typ youtube eller nått så man får se? missade nämligen det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ogri Skrivet 27 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2006 Samma här Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 27 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2006 Han måste gilla att ge ut röda kort bara. Han gör det säkert med alla spelare Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Subzero Skrivet 27 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2006 Vaddå INTE hånflina? Han stod å hånade Lucic med ett flin helt enkelt :angry: Jag tycker ända, Brasilianska domare SUGER! Tyska domare är dom bästa... Fast vi mötte ju Tyskland, så det är lite svårt :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreeZtyle Skrivet 27 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2006 Samma här I Expressen så är det bilder på när han hånflinar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Iqaros Skrivet 27 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2006 Den brasilianska domaren var som sagt en skum typ n'r han visade Lucic den röda kortet med en hånflin i ansiktet. Dock så skulle det inte ha påverkat matchen något mycket då Tyskland reda spelat in båda deras mål så tidigt i matchen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 27 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2006 Det där var säkerligen sista VM matchen han dömde. Sen tror jag att han hade delat ut många gula kort, men fick aldrig dela ut ett rött kort, så han blev liksom tillfredställd när han delade ut den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 27 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2006 Jag blev arg när jag såg att han flinade åt Lucic. Dessutom tycker inte jag att han skulle blivit utvisad! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Enrico1 Skrivet 27 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2006 http://red_card.istheshit.net/ här är en bild jag tyckter domarn e dum i huvve <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 27 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2006 Domaren har all rätt i världen och skratta när han visar gula kort så väl som röda kort. Dock blir jag väldigt arg att han hånflinar när han dessutom inte har tagit rätt beslut. Nej Lucic skulle inte ha haft gul kort. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Sandkaka Skrivet 27 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2006 Sverige skulle inte fått straffen heller ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.