Mighty Adam Skrivet 27 Juni 2006 Rapport Skrivet 27 Juni 2006 (redigerat) super mario sunshine e bäst! ja minns när jag inte hade klarat det. de va den roligaste tiden i hela mitt liv. önskar dom gör en tvåa. skulle bli överlycklig. jag älskar att simma runt i dom där enorma haven bland fiskarna och kasta sig ner för de där berget å landa mjukt i havet. allt är helt perfekt. musiken, grafiken, färgerna, spel känslan! så för den som inte har detta spel säger jag bara: KÖP DET! för man missar något otroligt roligt om man inte har detta. å försök inte klara det för fort. de är otroligt kul när man inte klarat det. fast det är ganska roligt när man har klarat det också. man kan gå runt i vilken värld man vill och bara springa runt och njuta av..Allt!? ville bara säga de :gitarr: Redigerat 27 Juni 2006 av Mighty Adam
Brawler Skrivet 27 Juni 2006 Rapport Skrivet 27 Juni 2006 Den e bra..Har fastnat i Corona Mountain nu,dör hela tiden,fett svårt!!
Mighty Adam Skrivet 30 Juni 2006 Författare Rapport Skrivet 30 Juni 2006 Den e bra..Har fastnat i Corona Mountain nu,dör hela tiden,fett svårt!! okej hmmm, kan inte minnas vad corona mountain va för något.. men jag är säker på att du kan klara det om du försöker å försöker de gjorde ja massa gånger tills jag klarade mario sunshine. tog typ 1 halvår
Dark_samus Skrivet 30 Juni 2006 Rapport Skrivet 30 Juni 2006 Den e bra..Har fastnat i Corona Mountain nu,dör hela tiden,fett svårt!! mhm............sååva e meningen me den här tråden ?!? ;)
Xade Skrivet 30 Juni 2006 Rapport Skrivet 30 Juni 2006 Det finns väldigt många spel som är mycket bättre än SMS. Skulle ge det 7/10. Men vart vill du komma med denna tråd?
Rekommendera inlägg