Mighty Adam Skrivet 27 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2006 (redigerat) super mario sunshine e bäst! ja minns när jag inte hade klarat det. de va den roligaste tiden i hela mitt liv. önskar dom gör en tvåa. skulle bli överlycklig. jag älskar att simma runt i dom där enorma haven bland fiskarna och kasta sig ner för de där berget å landa mjukt i havet. allt är helt perfekt. musiken, grafiken, färgerna, spel känslan! så för den som inte har detta spel säger jag bara: KÖP DET! för man missar något otroligt roligt om man inte har detta. å försök inte klara det för fort. de är otroligt kul när man inte klarat det. fast det är ganska roligt när man har klarat det också. man kan gå runt i vilken värld man vill och bara springa runt och njuta av..Allt!? ville bara säga de :gitarr: Redigerat 27 Juni 2006 av Mighty Adam Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Brawler Skrivet 27 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2006 Den e bra..Har fastnat i Corona Mountain nu,dör hela tiden,fett svårt!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mighty Adam Skrivet 30 Juni 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2006 Den e bra..Har fastnat i Corona Mountain nu,dör hela tiden,fett svårt!! okej hmmm, kan inte minnas vad corona mountain va för något.. men jag är säker på att du kan klara det om du försöker å försöker de gjorde ja massa gånger tills jag klarade mario sunshine. tog typ 1 halvår Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark_samus Skrivet 30 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2006 Den e bra..Har fastnat i Corona Mountain nu,dör hela tiden,fett svårt!! mhm............sååva e meningen me den här tråden ?!? ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 30 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2006 Det finns väldigt många spel som är mycket bättre än SMS. Skulle ge det 7/10. Men vart vill du komma med denna tråd? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 30 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2006 §1.11 Låst Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg