Howlin Albin Skrivet 27 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2006 Hej, Det är så här, jag skulle vilja få reda på de populäraste, nya spelen just nu. Anledningen till frågan är ett projektarbete, en ny pokersida ska ge bort spel i "registreringspresent". Därför måste jag nu veta vilka nya spel som är de populäraste just nu. Tänkte att ni här på fuska.se borde ha lite koll på det... Är mycket tacksam för svar. \\ Howlin Albin Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThePunisher Skrivet 27 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2006 ja, dom som är poppulära nu är väll WoW, The elder scrolls 4: Oblivion, GTA San Andreas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LillBerra Skrivet 27 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2006 (redigerat) Grand Theft Auto (GTA) - Liberty City Stories - PS2 World of Warcraft - PC Battlefield 2 - PC Guild Wars Factions - PC Heroes of Might and Magic V (5) - PC Half Life 2 Episode One - PC Football Manager 2006 - PC The Elder Scrolls IV (4) Oblivion - PC Slaget om Midgård 2 - PC F.E.A.R - PC Hitman Blood Money- PC Riktiga toppspel allihopp, dom mest populära. Redigerat 27 Juni 2006 av MagiskaBarnet Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SwedenRockz Skrivet 27 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2006 Half-Life 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dragonstalker Skrivet 27 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2006 Ge bort World Of Warcraft med några speldagar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rein1 Skrivet 27 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2006 ta inte WoW det kostar i månaden ta Battlefield 2 :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Howlin Albin Skrivet 28 Juni 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2006 Tack så mycket för svaren, nu tror jag att jag har en bild om vilka spel jag ska välja, tack så mycket än en gång. Ciao \\Howlin Albin Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryuu Skrivet 18 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2006 jag tycker Oblivion, CS, San Andreas, WoW aa, typ dom Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.