andennn Skrivet 27 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2006 (redigerat) Hej jag har TS2 Studentliv på engeleska men ettan på svenska. Och nu letar jag efter en PATCH som götr spelet till svenska för jag har haft en sådan innan som man bara lägger in i spelets mapp men jag vet inte vad jag ska söka efter kan någon hjälpa mig?? Redigerat 17 Juli 2006 av No_Fear Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst AntonJ3000 Skrivet 16 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2006 Hej jag har TS2 Studentliv på engeleska men ettan på svenska. Och nu letar jag efter en crack som götr spelet till svenska för jag har haft en sådan innan som man bara lägger in i spelets mapp men jag vet inte vad jag ska söka efter kan någon hjälpa mig?? Får man snacka om cracks & serials här?Föressten prova att ominstallera spelet? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 17 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2006 vad jag vet så väljer man språk i början.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The_Ghost Skrivet 26 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2006 Prova att instalera om och välja svenska Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
splintercell987 Skrivet 21 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2006 Du kanske har köpt den engelska versionen och inte den svenska Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SweetDarkness Skrivet 26 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2006 Jag har the sims2 på engelska! ^_^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Karrys Skrivet 14 September 2006 Rapport Dela Skrivet 14 September 2006 Du kanske instalerade den på engelska eller så tog du ett sims spel på Engelska Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spikey Skrivet 15 September 2006 Rapport Dela Skrivet 15 September 2006 Hej jag har TS2 Studentliv på engeleska men ettan på svenska. Och nu letar jag efter en crack som götr spelet till svenska för jag har haft en sådan innan som man bara lägger in i spelets mapp men jag vet inte vad jag ska söka efter kan någon hjälpa mig?? Han menar inte en No/cd crack utan en språk patch. <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg