ajar Skrivet 27 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2006 Hej allihopa. Alla mina kompisar snackar alltid om och köper jämt nya mobiler. Själv är jag helt ointresserad av mobilen och det enda jag använder min till är väckarklockan, miniräknaren och anteckningar. Jag fick min mobil i september och har inte haft pengar på den sedan dess. Någon annan än jag som är totalt ointresserad av mobiler? Jag känner mig lite utanför när alla andra snackar om det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Great Gonzales Skrivet 27 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2006 (redigerat) det jag menade va att jag inte är intreserrad och det räcker att den funkar att ringa med Redigerat 28 Juni 2006 av Great Gonzales Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 27 Juni 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2006 Det var inte direkt det svaret jag var ute efter, Gonzales. Jag undrade mer om du var ointresserad av mobiler och inte om det gick att ringa med den. Det går ju med alla mobiler. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SwedenRockz Skrivet 27 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2006 Du är nog inte den enda som inte tycker om mobiler. Jag vet många kompisar som tycker att mobiler är onödigt. Men själv tycker jag att det är rätt bra att ha en mobil ifall man kanske ska åka bort. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
citrusfrukt Skrivet 27 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2006 Själv vill jag titt som tätt slå sönder min mobil eftersom den ringer och stör för jämnan, fy f*n. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 27 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2006 Det är bra att ha, men man ska använda den till det den är till för.. inte sitta å leka med dagarna i ändå.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Corpsgrinder Skrivet 27 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2006 Jag köpte nyligen en nokia 6111 skit bra!!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Red_fox2 Skrivet 27 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2006 Onödig vet jag inte om man kan säga att mobiler är...men det är j*vla irriterande när morsan ringer och stör Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 27 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2006 Min har dammat sönder på en hylla :P Orka ha en bra mobil, eller någon alls Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Filiandor Skrivet 27 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2006 Jag tycker att mobiler är nödvändiga när man ska få tag på nån, ja ringa nån när det behövs. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Corpsgrinder Skrivet 28 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2006 Mobilen är en del i livet?!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypack Skrivet 28 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2006 Mobilen är en del i livet?!! Det kan jag hålla med om. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg