_legolas_ Skrivet 7 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2004 :huh: hur ska man göra när man é i det stora orch tornet när man é Sam och ska hjälpa Frodo???jag har klarat lite men var ska man gå !!!jag ser som en brygga som é uppfälld hur gör man för att fälla ned den???????????????????????????????????????????????????????????? :o Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ponta Skrivet 7 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2004 Det är en grej som du fäller ner bryggan med till vänster Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ruby Skrivet 9 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2004 Det e jätte lätt det finns en brygga som man fäller ner med på vänster och en på höger! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Shark Skrivet 10 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2004 Jag har nyss fått Sagan om konungens återkomst och undrar hur man besegrar de dödas kung.. Den delen när han skjuter iväg en ring av nån vind eller nåt.. Jag dör alltid där.. Snälla hjälp! du ska ta skyd bakom stenarna men det försviner fler delar hela tiden så tänk på det när du kör OK!!! B) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 11 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2004 Jag har nyss fått Sagan om konungens återkomst och undrar hur man besegrar de dödas kung.. Den delen när han skjuter iväg en ring av nån vind eller nåt.. Jag dör alltid där.. Snälla hjälp! du ska stå bakom stenen och när han inte gör den där vind attacken så skjut pilar för allt i världen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sagan-om-ringen-mästare Skrivet 11 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2004 (redigerat) Jag tycker ju att spelet är lätt men första gången när jag körde så fatta jag ingenting.Jag har klarat spelet utan memore card lätt. Redigerat 11 Februari 2004 av sagan-om-ringen-mästare Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst poja2000 Skrivet 13 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2004 asså kör andra banor och köp den där uppgraderingen som man har starkare liv så kommer du att klara honom Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Evenstar Skrivet 14 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2004 poja2000: Vad heter den uppdateringen som du sa att man ska köpa så man har starkare liv? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
_legolas_ Skrivet 14 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2004 Tack för hjälpen!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst sacha Skrivet 15 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2004 jag dör hela tiden när man ska springa ut på den banan när man har dödat de dödas konung Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Samwise_gamgee Skrivet 5 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2004 poja2000: Vad heter den uppdateringen som du sa att man ska köpa så man har starkare liv? Järnets styrkaockså står det på info Ökar din hälsa permanent Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Samwise_gamgee Skrivet 5 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2004 jag dör hela tiden när man ska springa ut på den banan när man har dödat de dödas konung samma här :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg