citrusfrukt Skrivet 27 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2006 Får man fråga vad man har gjort för att förtjäna en ban i en kanal jag inte gjort något otyg i? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Great Gonzales Skrivet 27 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2006 vilken kanal? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Sandkaka Skrivet 27 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2006 Fuska.se´s IRC-kanal på Quakenet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Corpsgrinder Skrivet 27 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2006 Vad har du gjort da? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
citrusfrukt Skrivet 27 Juni 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2006 Vad har du gjort da? Det är just det som är kruxet, jag har inte gjort något otyg som jag kan komma ihåg i vilket fall. :huh: Någon vänlig själ kanske kan påminna mig om jag gjort en handling som ger lite sämre karma än vanligt? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 27 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2006 Varför tror du att du är bannad då? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
r5ewgythijasr Skrivet 28 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2006 När han startar upp chatten och skall joina så kanske det står något sådanthär: Unable to join #fuska.se (banned) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 28 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2006 Man blir inte bannad utan anledning i chatten. Du har antagligen gjort något otyg, testa och logga in några timmar senare. =) Kommer du inte in nu? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Corpsgrinder Skrivet 28 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2006 Det lät konstigt!! Du har ju inte gjort nått. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypack Skrivet 28 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2006 Ähh,fråga admin vet ja. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dark_Zebra Skrivet 28 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2006 Ja det är nog bästa sättet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Energy Skrivet 28 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2006 Jag är också bannad från #fuska.se, och jag har varit utan dator i drygt en vecka! Och innan det så har jag inte brytit mot nån regel.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg