miniman Skrivet 27 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2006 (redigerat) vilket lag hejar ni på själv hejar jag på detroit går ni på baseboll? Redigerat 28 Juni 2006 av miman Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypack Skrivet 27 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2006 vilket lag hejar ni på själv hejar jag på detroit går ni på baseball? baseball??? :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
miniman Skrivet 28 Juni 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2006 :P jag mena baseboll Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Corpsgrinder Skrivet 28 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2006 vilket lag hejar ni på själv hejar jag på detroit går ni på baseboll? Det lika Detroit!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Larath Skrivet 28 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2006 vilket lag hejar ni på själv hejar jag på detroit går ni på baseboll? nepp, aldrig gillar inte sporten, tråkig, USA sport för feta amerikanare som inte orkar vinna i annat en egna sporter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Megaklumpen Skrivet 29 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2006 Yankees? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
miniman Skrivet 30 Juni 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2006 dom suger hehe detroit detroit äger vet någon när nästa match spelas för detroit på tv Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sanpedro Skrivet 30 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2006 (redigerat) Redsocks! EDIT : Amerikansk fotboll är roligare :rolleyes: Redigerat 30 Juni 2006 av Sanpedro Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.