Desu Skrivet 28 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2006 (redigerat) Här är filmen: http://www.megaupload.com/?d=QPQCSVTA Den e ju inte så där proffsig gord men det är det bästa jag kunde göra. ni får tänka på att jag e super noob när det gäller flash. p.s visst e det synd om gubben? :evil: d.s Redigerat 28 Juni 2006 av girder Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Sandkaka Skrivet 28 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2006 Ärligt talat.. ... starta inte trådar som inte är kompletta! Vad är det för mening? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Desu Skrivet 28 Juni 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2006 den e klar nu gnällspik! EDIT: uppdaterar med länk till swf filen. du bör ha flash player 7 för att spela upp den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 28 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2006 (redigerat) hmm.. asså hur öppnar jag den? (jag har macromedia flash player 8) Redigerat 28 Juni 2006 av Vitdom Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst AntonJ3000 Skrivet 28 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2006 Öppna med internet explorer :student: Tyckte den inte var så bra men kan själv inte göra bättre :P ,(tyckte inte det var så roligt med en gubbe som snurrade runt i en ruta) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LillBerra Skrivet 28 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2006 Ska vara ärlig. Tyckte den var för kort och allting gick för snabbt. Inte så snygg heller. Men kämpa på, tillslut är du säkert grym. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThePunisher Skrivet 28 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2006 vart? jag kan inte se den :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Desu Skrivet 29 Juni 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2006 ladda ner filen. och dubbelklicka på den. ikonen ska se ut som ett F annars så ladda ner flash player 7 eller någon senare version Men visst e det synd om gubben. han tappar ju huvudet på slutet :evil: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 29 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2006 aj.. :P bra animering! :cool: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThePunisher Skrivet 29 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2006 jaha ja ^^ bra låt :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Desu Skrivet 29 Juni 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2006 (redigerat) Har kommit på en ny nu och ska kanske börja med den imorgon. Handling: En gubbe sitter på en parkbänk och gör absolut ingeting. sen kommer en annan gubbe och vill ha med sig honom. sen kommer en till gubbe osv tillslut så händer det nåt väldigt otäckt. ja hur tror ni det skulle bli att bli sliten åt alla håll? av cirka 10 pers Redigerat 29 Juni 2006 av girder Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Keyser_Soze Skrivet 30 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2006 Låt mig gissa att du har fått inspiration av "animator VS animation" eller vad den heter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.