Desu Skrivet 30 Juni 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2006 Låt mig gissa att du har fått inspiration av "animator VS animation" eller vad den heter. nej p.g.a jag vet inte vad den filmen är. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LillBerra Skrivet 30 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2006 kolla på www.newgrounds.com om du har lust. Den finns där BTW när kommer din nya film upp? Gör den lite längre än den förra ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Desu Skrivet 1 Juli 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2006 kolla på www.newgrounds.com om du har lust. Den finns där BTW när kommer din nya film upp? Gör den lite längre än den förra ;) den ska bli typ 1 minut om jag får till alla steg rätt. och jag har ändrat stilen på mina gubbar när dom går. nu rör sig armarna också så det ser lite bättre ut Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lithium Skrivet 1 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2006 kolla på www.newgrounds.com om du har lust. Den finns där BTW när kommer din nya film upp? Gör den lite längre än den förra ;) vad heter den där då ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Desu Skrivet 1 Juli 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2006 kolla på www.newgrounds.com om du har lust. Den finns där BTW när kommer din nya film upp? Gör den lite längre än den förra ;) Menar du vad min film ska heta? Den kommer heta: The wierd day. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Andreasswf Skrivet 3 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2006 Japp, gamle _Ray_ har finslipat på flash i en månad ungf! nu gör han comeback!... snart iaf xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Desu Skrivet 4 Juli 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2006 Japp, gamle _Ray_ har finslipat på flash i en månad ungf! nu gör han comeback!... snart iaf xD Okej. bara du inte postar i min topic. :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Andreasswf Skrivet 5 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2006 du har härmat en på stickpage.com som gjorde en sådan film som hette rotation Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Desu Skrivet 6 Juli 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2006 du har härmat en på stickpage.com som gjorde en sådan film som hette rotation ja vet :P jag saknade hans film så mycket så jag ville göra nåt liknande att titta på. för jag hittar inte hans film längre :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Burken Skrivet 6 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2006 Hackig animation, härming av en annan film som är 10 gånger bättre än denna. Men bra låt i all fall Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Desu Skrivet 8 Juli 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2006 Jag vet att den e hackig. jag e ju ny på flash. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LillBerra Skrivet 8 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2006 När kommer The Wierd Day? :) Vill se den ;D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.