Gäst Andreasswf Skrivet 10 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2006 Jag vet att den e hackig. jag e ju ny på flash. exakt... därför hjälper jag dig gärna på msn ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Desu Skrivet 10 Juli 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2006 Jag vet att den e hackig. jag e ju ny på flash. Härligt :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Desu Skrivet 24 Juli 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2006 Asså jag var uttråkad. och så . så jag ville dela med mig av min 2 sec dröm som jag hade för ett tag sedan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LillBerra Skrivet 24 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2006 Hehe, cool :) Men texten försvann för snabbt ;) Gillade dock hur du flög, det såg cool ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Desu Skrivet 24 Juli 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2006 (redigerat) tack. men jag tycker inte om mina filmer. dom blir hackiga :( p.s det e inte jag som flyger. det e ingen som flyger. det vara bara nån kille. kom ej i håg hur killen i drömmen såg ut. med det var inte jag :P d.s Redigerat 24 Juli 2006 av girder Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LillBerra Skrivet 24 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2006 Okej :P Men du, får man ha animationer som avatars? Jag är inte säker på det :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Desu Skrivet 24 Juli 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2006 Det vet jag faktiskt inte. hoppas jag få ha kvar den. jag gillar den :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.