Fusion Skrivet 1 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2006 Jag var ganska nära, skrev att Tyskland - Argentina matchen skulle sluta 1-1 och att Argentina skulle vinna på straffar, fast det var Tyskland som vann. ;) Nu tror jag att Tyskland och Brasilien möter varandra igen. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dark_Zebra Skrivet 1 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2006 Det borde bli så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 1 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2006 Snart startar Brasilien - Frankrike, det blir nog en rysare. Men jag tror Brasilien vinner. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
irak_king Skrivet 8 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2006 portogal1-1england (straffar:portogal vinner men om deco skulle inte få rött kort skulle portogal vinna med 2-0 frakrike1-0brasil för frakrike har altid varit bettre en brasilien sverige0-2tyskland italien3-0ukrania Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.