Filiandor Skrivet 1 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2006 samma här Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lumiq Skrivet 1 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2006 När jag spela silkroad så kom jag bara på vissa tider det e helt för mycket trafik på servrarna dom borde göra fler ett bra tips är andra länder sover. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Filiandor Skrivet 2 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2006 dom borde ändra att man kunnde ändra hur gubbarna ska se ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dream Skrivet 2 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2006 man ju ändra stoleken Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Filiandor Skrivet 2 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2006 ja men jag menar utsende, inte att man får välja från färdiga gubbar utan göra egna allt. typ frisyr m.m annars så ser alla så lika ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kilimanjaro Skrivet 3 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2006 har någon en guild jag kan joina är LVL 11 kör på Babel Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.