Girafariglove Skrivet 29 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2006 Jo det blir man ju <_< <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dark_Zebra Skrivet 29 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2006 Nej det blir man inte(du borde kunna räkna ut det när du är arton. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Girafariglove Skrivet 30 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2006 Nej det blir man inte(du borde kunna räkna ut det när du är arton. Jo det blir man! Visserligen en kort stund men man blir ändå pokemon lös! Jag skulle försöka byta zangooze(Ruby) mot seviper(Emerald). Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dark_Zebra Skrivet 30 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2006 Gick det? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Girafariglove Skrivet 30 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2006 Gick det? Ja och det var innan E4 på Emerald. Vad jag menade var att Paper mario kan byta pokemon som inte finns i det andra spelet. Zangooze finns inte på Emerald men det gör Seviper. Lika så finns inte Surskit på Emerald så den kan bytas mot Lotad som inte finns på Ruby. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dark_Zebra Skrivet 30 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2006 Oookej. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Overraild Skrivet 1 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2006 (redigerat) Det går ju att byta Pokémon även om båda bara har en Pokémon. Man skickar över sin egen Pokémon till kompisen, men man får ju kompisens Pokémon. Så varför funkar inte det? Det har jag själv gjort. Redigerat 1 Juli 2006 av jannejan Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dark_Zebra Skrivet 1 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2006 Det var precis så jag tänkte! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Girafariglove Skrivet 1 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2006 Aja. Men jag har ialla fall alltid fler pokemon i partyt än vad som behövs (ut ifall) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MegaMartin Skrivet 1 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2006 Man kan inte byta pokemon till Emerald som inte finns med i Hoenn Dex innan man har fått National Dex. Det finns inga såna spärrar i R/S. Till trådskaparen: Använder du en linkkabel till Advance eller en Game Boy Color- eller Original-linkkabel. Det kan i så fall vara felet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 1 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2006 Jag och min lillasyster har en varsin sladdlös Link Cabel som vi brukar byta med. Fick den när jag köpte Leaf Green. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Girafariglove Skrivet 1 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2006 Jag och min lillasyster har en varsin sladdlös Link Cabel som vi brukar byta med. Fick den när jag köpte Leaf Green. Där e felet! Ni måste ha game link kabel annars kan ni inte byta. Trådlösa adaptern funkar inte på Ruby. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg