Amaeli Skrivet 28 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2006 Som titeln löd, vilka är bossarna? Är det sant att man kan spela mot/med Oogie boogie från nightmare before christmas? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paper Mario Skrivet 28 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2006 Ja , Oogie Boogie är en motståndare. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LillBerra Skrivet 28 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2006 Kan ge en lista: Guard Armor Army of Cards Trickmaster Cloud Cerberus Sabor Clayton Opposite Armor Pot Centipede Tiger's Head Jafar Jafar (Genie) Parasite Cage I Parasite Cage II Leon and Yuffie Ursula Gigantic Ursula Lock, Shock, Barrel Oogie Boogie Giant Oogie Boogie Anti-Sora Captain Hook Hercules Riku Maleficent Dragon Maleficent Riku II Behemoth Rock Titan Hades Yuffie Chernabog Ansem Ansem II World of Chaos Special Bossar: Phantom Kurt Zisa Ice Titan Sephiroth Alla jag kan komma på för tillfället, finns säkert flera :P Sök på namnen typ om du vill se bilder på dom Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 28 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2006 Riktigt bra lista, Magiska Barnet, en fråga bara: Är Kurt Zisa den store bossen man möter ute i öknen i Agrabah? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LillBerra Skrivet 29 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2006 Japp, han du kommer till genom att prata med mattan som är fastklämd under en byrå eller liknande. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 30 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2006 Japp, jag gillar inte den bossen. Har svårt att klara honom. Fast Phantom i Neverland är ännu svårare. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LillBerra Skrivet 30 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2006 Själv tycker jag Sephiroth var den svåraste att klara. Hatar hans skill som drar ner ens MP till 0 och HP till 1. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 5 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2006 Jo, Sephiroth är helt klart svårast. Ice Titan gillar jag inte heller, fattar inte hur man ska skada honom. =/ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst pong218 Skrivet 9 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2006 jag har klarat ut det exakt 43 gånger jag försöker klara till 100 st Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cryo Skrivet 9 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2006 Phantom I NeverLand tycker jag är den svåraste "bossen" Sephiroth e rätt lätt ändå.. När Ice Titan skickar ut sina Istaggar ska du blockera så att dom flyger tillbaka på han själv och då blir han skadad. Tillslut sjunker han ihop och då ska man springa fram och slå han Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg