Shadowbeing Skrivet 15 December 2003 Rapport Dela Skrivet 15 December 2003 väm är mg&w en platt gubbe Ingen gubbe är ju i 3D direkt. Alla ser ju pkatta ut, men han ser ut som en urklippt pappersbit. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GoldenMew Skrivet 15 December 2003 Rapport Dela Skrivet 15 December 2003 väm är mg&w en platt gubbe Ingen gubbe är ju i 3D direkt. Alla ser ju pkatta ut, men han ser ut som en urklippt pappersbit. alltså platt =) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 15 December 2003 Rapport Dela Skrivet 15 December 2003 Men alltså alla är ju som peppers-bitarm, men om man trycker på pause på 1 player så kan man ändra så att man ser gubbarna från sidan. Så ser man ju direkt hur Mr Game and Watch är. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GoldenMew Skrivet 15 December 2003 Rapport Dela Skrivet 15 December 2003 mr g&w ser hur konstig som helst ut i metall..... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dannie Skrivet 15 December 2003 Rapport Dela Skrivet 15 December 2003 Sluta spamma. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 15 December 2003 Rapport Dela Skrivet 15 December 2003 mr g&w ser hur konstig som helst ut i metall..... Nej, jag tycker han ser häftigare ut i metall... Men man borde få alla gubbar i metall. Inte ta den gröna boxen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GoldenMew Skrivet 15 December 2003 Rapport Dela Skrivet 15 December 2003 men han SER konstig ut i metall...... förresten, hur klarar man Trophy Tussle 3 lätt? jag blir KNÄPP på den eventen..... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 15 December 2003 Rapport Dela Skrivet 15 December 2003 Du sa ju att den var lätt, så varför behöver du hjälp. Men om det går så dåligt så kör om själva banan om du får för bra motståndare. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GoldenMew Skrivet 15 December 2003 Rapport Dela Skrivet 15 December 2003 jag sa inte att de va lätt jag behöver hjälp med att klara den lätt. fattar du nu? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 15 December 2003 Rapport Dela Skrivet 15 December 2003 jag sa inte att de va lätt jag behöver hjälp med att klara den lätt. fattar du nu? Ja, det gör jag. Det finns inga speciella tips. Men vad är problemet. Själva banan eller kanske motståndarna? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 16 December 2003 Rapport Dela Skrivet 16 December 2003 nån som har klarat event match 51 :?: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zeem Skrivet 16 December 2003 Rapport Dela Skrivet 16 December 2003 Jag Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg