BloodMan Skrivet 28 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2006 Rubriken säger väl sig själv? Men berätta om nån gång när du blev riktigt glad! Jag blev glad nyss när jag såg att min "syrra" hade glömt sitt godis vid min dator :) Kommer denna tråd låsas som nästan alla andra trådar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 28 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2006 Jag tror att denna tråd kommer att låsas eftersom att den kommer klassas som onödig. Men vad vet ja, moderatorerna här är lite kluriga. Jag blev jätteglad senast när Argentina vann fotbolls-VM, ojsan det har inte hänt än. Jag blev senast jätteglad när jag utklassade Brasilien på FIFA Street till Xbox. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 28 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2006 Argentina har visst vunnit fotbolls-VM. Annars blev jag glad när jag hade fått min Razer Diamondback Plasma LE :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst kaktus-mannen Skrivet 28 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2006 När jag fick VG av en engelskalärare som hatar mig. :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThePunisher Skrivet 28 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2006 när en tjej jag gillar frågade efter min msn ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mickeh Skrivet 29 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2006 Argentina har visst vunnit fotbolls-VM. Annars blev jag glad när jag hade fått min Razer Diamondback Plasma LE har ochså e nsån datamus :P iallafall när jag blev riktigt glad senast :rambo: hmm får väll bli när sommarlovet börja :bah: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Elite Skrivet 29 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2006 (redigerat) När jag ägde Ragnarök på CS, länge sen. => Redigerat 29 Juni 2006 av PontarN Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 29 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2006 När far i begynelsen sade "kom nu min son så går vi och skaffar bredband åt dig" Då blev oe glad, men det var ju ändå längesen :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chrypetex Skrivet 29 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2006 När nån Smartass glömde da med Tyskland och Argentina i Veckans fråga Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Sandkaka Skrivet 29 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2006 Lol du är verkligen skitsur? --- När jag hittade de frusna jordgubbarna i frysen och jag mixade till mig en hemgjord snowslush av dem :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Th3 Sh@dow Skrivet 29 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2006 När jag fick en Mulle Meck ritbok. Nä. Skämt åsido. Hmm. Tror det va när jag fick mitt Ratchet & Clank. (Mitt första spel till PlayStation 2) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eexwhyzee Skrivet 29 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2006 Kommer att bli glad när jag få träffa min syrra igen... 1 år :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.