Chrypetex Skrivet 1 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2006 Lol du är verkligen skitsur? --- När jag hittade de frusna jordgubbarna i frysen och jag mixade till mig en hemgjord snowslush av dem :) Nej, jag har bara allmänt tråkigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
r5ewgythijasr Skrivet 1 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2006 När jag hittade OOIE :wub: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LillBerra Skrivet 1 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2006 När jag fick G i alla ämnen på slubetygen i 8an. Det är dock en förbättring på min sida, då jag fick 3 IG för förra året (7an). Nu ska jag försöka klämma in några VG och kanske ett MVG om jag jobbar stenhårt ;) Sen blev jag superglad när jag fick Kingdom Hearts för längesen, det hade nyss kommit ut och jag hade inte ens ett PS2 och jag fick spelet först på födelsedagen. Sen fick jag PS2 på julafton så jag kunde spela :P (Min födelsedag är rätt så nära julafton) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst AntonJ3000 Skrivet 3 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2006 När jag upptäckte att simpsons kom på söndaga :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.