ajar Skrivet 28 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2006 Vilka HM's skulle ni valt om ni bara fick välja tre stycken? Jag skulle valt Fly, Surf och Cut! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Girafariglove Skrivet 29 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2006 Vilka HM's skulle ni valt om ni bara fick välja tre stycken? Jag skulle valt Fly, Surf och Cut! Fly, surf o strengh. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dark_Zebra Skrivet 29 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2006 Thunder(man måste ha försvar + min favvo attack!),Surf,Fly. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheOne Skrivet 29 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2006 Thunder är inget Hm coolen <_< Fly,Surf och Waterfall,jag har med mig en yxa i ryggsäcken så slipper jag använda cut :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dark_Zebra Skrivet 29 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2006 Oj då!såg inte det!Då skulle jag ha haft samma Hm som dig men en Motorsåg i stället för en Yxa! Ps.Namn stavas med stor bokstav. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 29 Juni 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2006 Man kan inte ha grejer med sig i spelet. Bara HM's Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aegzor Skrivet 29 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2006 Fly, Surf, Cut ! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
viko550 Skrivet 29 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2006 fly sufr och cut Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 29 Juni 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2006 Precis som jag, det är de man använder mest! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Girafariglove Skrivet 29 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2006 Precis som jag, det är de man använder mest! Mja fly o surf ok men de andra är ju beroende på tycke o smak. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Overraild Skrivet 30 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2006 Fly, Surf och Cut, som alla andra! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheOne Skrivet 30 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2006 Eller jag ändrar mig nog till Fly,Surf och Strength så att man kan dra upp träden ur marken :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg