Ellwina Skrivet 29 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2006 Jag fick spelet i går man nu har jag kört fast! Jag fattar inte vad jag ska göra! :( Jag är på det torget där man ska hitta Kalle och Långben tror jag. :huh: Jag har sett dom flera gånger och jag har pratat med den där killen och tjejen. Det har kommit små svarta killar i rustningar också. Men vad ska jag göra nu??? :meddum: Snälla HJÄLP mig!!!!!!!!!!!!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Amaeli Skrivet 29 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2006 Nödvändigt att skriva tre? ;) ... Det kanske bara belv så? Hur som hellst vill jag tipsa om fuska.se enorma guider i lagret, kolla in det! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 29 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2006 Fortsätt leta så kommer du hitta de, de finns i Third District. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LillBerra Skrivet 29 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2006 (redigerat) Precis som Ganon20000 sa, leta runt överallt och gå sedan till Third District. Redigerat 29 Juni 2006 av MagiskaBarnet Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FantasyFalx Skrivet 1 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2006 jag har spelet med och behöver hjälp jga har klarat underlandet och tarzans värld och klarat de trehöudiga hund liknande bossen i herkules värld men sen fattar jag nada Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ogri Skrivet 1 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2006 ska få spelet imorgon,kanske :rolleyes: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LillBerra Skrivet 3 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2006 Ett tips, kolla min Kingdom Hearts guide, del 1 om ni behöver hjälp. ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevanini Skrivet 4 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2006 Jag behöver hjälp mot ursula 2(atlantica) och ogie bogie 1(halooween town) snälla hjälp Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LillBerra Skrivet 4 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2006 Kevanini här kan jag ge dig lite tips: Ursula 2: När hon ropar en kommentar, akta dig då, simma iväg för då kommer hon framkalla en attack, annars så ska du slå på hennes huvud så mycket du kan, försök simma bakom henne och slå henne på nacken. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 5 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2006 (redigerat) Oogie Boogie: Akta dig för hans maskiner tills alla små ikoner på golvet börjar blinka. När Oogie Boogie börjar springa uppe på sin "mur" så ska du försöka fånga in honom genom att trycka på den ikonen som är precis under honom. Då blir han instängd och du kan hoppa upp och slå honom. Redigerat 5 Juli 2006 av Ganon20000 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg