Skywalker Skrivet 13 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2004 PC är bäst... Fast mac är lättare och hålla på med... Fast dom "låser" sej hela tiden så man måste starta om... :ph34r: men det är bara dom gamla macen som "crashar". dom nya är "crashsäkra" Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bigbrother Skrivet 13 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2004 Vad roligt om man har xp är pc också krasch säker :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skywalker Skrivet 13 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2004 Vad roligt om man har xp är pc också krasch säker :D tyvärr, men jag har xp och mitt kraschade idag Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
third_antichrist_89 Skrivet 13 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2004 XP är inte så säkert precis.... kan krascha vilken sekund som hälst.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raxo Skrivet 13 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2004 Pc, har själv haft en mac ocg jag började hata den första dan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Elephant Man Skrivet 13 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2004 Gamecube är skit sen är det soppigt om det inte har ram... RAM gör det snabbare och bättre... Men PC klår alla konsoller. PC är som USA ungefär. Överlägsen. Vadå " USA är överlägset"?!? USA är ju världens största mindervärdeskomplex?!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ferrie Skrivet 13 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2004 (Elephant Man @ 13/02-2004 20:34:13) Gamecube är skit sen är det soppigt om det inte har ram... RAM gör det snabbare och bättre... Men PC klår alla konsoller. PC är som USA ungefär. Överlägsen. Vadå " USA är överlägset"?!? USA är ju världens största mindervärdeskomplex?!!!! USA är världens största demokratiska land och kan förklara krig till vilken nation som helst, och lär vinna utan några problem. Om vi säger så här, PC är USA och Sverige GameCube, och Sverige (GameCube) Sticker upp mot USA (PC), Vem vinner? Vilket är bäst? Det menar jag och det är inte så svårt att förestälal sig denna situation heller.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.