Hoppa till innehåll

Moderatorerna Gör Denna Sidan Sämre...


Rekommendera inlägg

Rubriken ska va: "Escaflownes gör denna sidan sämre!!"

 

 

 

Hallå!

Det här är min andra användare, som jag blev tvungen att använda nu när en idiot med ett töntigt namn gav mig en varning..

 

Jag gör ett litet fel mot reglerna, och sen pang får jag en varning?!

Han kunde iaf ha skrivit nåt i stil med:

"Nästa gång du skriver ett onödigt inlägg så får du en varning, men istället ger han mig en varning på direkten och så kan jag inte skriva i världens bästa forum på 7 HELA DAGAR!!

Snälla, jag hoppas att admin läser det här, kan du göra så att jag kan skriva igen och ta bort min varning?

För det var precis så här jag tröttnade när jag hade användaren Serpent, och gjorde också då ett litet misstag, och blev varnad utan någon förvarning..

 

Man tröttnar ju på att vara på forum.fuska.se om man ska få varningar hit och dit!!!!

Och Escaflownes (idioten som jag snackat om), snälla gå och DÖ.

Jag har sagt mitt.

 

/Zlayer

Redigerat av Grave_Digger
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

jadu,jag känner också en person som fick en varning för ett simpelt litet fel....

 

Personen i fråga skulle svara på ett inlägg för att hjälpa någon annan,men då hängde personen i frågas router så det blev 2st inlägg och snubben visste inte om det och sedan loggade han ut och när han loggade in nästa dag så kunde man inte se sidan och sedan fick personen ifråga vet att han har blivit avstängd från denna sida pga. av att routern hängde sig.Och när han sedan kontaktade moderatorn som stängde av han sa han bara att det var hans eget fel...

 

jag tkr då att det är jävligt fel å göra så...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst lordifan

jag håller med att jag inte gillar han heller men du måste ju inte säga att han ska gå och dö.

jag gillar inte han jag hatar han men jag säger inte gå och dö till han för det. men snälla admin ta bort han som moderat!

 

och plus så tgar han bort inlägg som inte är onödiga eller har brutit mot nån regel!

Redigerat av Tigger
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hallå!

Det här är min andra användare, som jag blev tvungen att använda nu när en idiot med ett töntigt namn gav mig en varning..

 

Jag gör ett litet fel mot reglerna, och sen pang får jag en varning?!

Han kunde iaf ha skrivit nåt i stil med:

"Nästa gång du skriver ett onödigt inlägg så får du en varning, men istället ger han mig en varning på direkten och så kan jag inte skriva i världens bästa forum på 7 HELA DAGAR!!

Snälla, jag hoppas att admin läser det här, kan du göra så att jag kan skriva igen och ta bort min varning?

För det var precis så här jag tröttnade när jag hade användaren Serpent, och gjorde också då ett litet misstag, och blev varnad utan någon förvarning..

 

Man tröttnar ju på att vara på forum.fuska.se om man ska få varningar hit och dit!!!!

Och Escaflownes (idioten som jag snackat om), snälla gå och DÖ.

Jag har sagt mitt.

 

/Zlayer

 

Men konstigt att du blir avstängd några dagar då -.-

Sen så blir du bannad på en gång då du har två användare..

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Tomatketchup

Hon är en hon.

 

Moderatorena Gör Denna Sida Bättre...

 

Man kan säga såhär,en spammare kastar ett tillknycklat papper på marken i en park,och en moderator tar och kastar ner det i en sopptunna,ja då gör ju moderatorena sidan sämre.

Eller hur? :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst lordifan

ja dom andra gör sidan bättre men inte escaflowne hon gör sidan sämre hon gger varningar för ett pyttelitet fel och massa andra saker........

 

 

och om escaflowne så är det här en hälsning: JAG HATAR DIG!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Grave_Digger du verkar inte förstå riktigt.. En varning är att man varnar andvändaren, det är moderatorn som bestämmer om du ska få en varning! inte du!

 

Vill du klaga på moderatorerna? skicka ett pm till admin.

 

hejdå :rolleyes:

Redigerat av Vitdom
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Att vara moderator handlar om att hålla huvudet kallt och bedöma hur forumet ska se ut. De håller rent, föregår med gott exempel, hjälper till och ser saker ur flera perspektiv så gott det går.

 

Om jag nu ska se det ur min egen synvinkel så tycker jag att de flesta Moderatorerna följer detta alldeles utmärkt.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst lordifan

jag tycker att alla moderaterna sköter sig bar utom den där idioten: escaflowne

hon ger en en varning efter ett pyttelitet fel och alla dom andra moderaterna skriver typ så här: nästa gång du gör så här igen så får du en varning men det gör inte hon och hon låser trådar som är varken onödiga eller har brutit mot en regel och kom ihåg jag hatar henne!

 

Edit: Det finns gränser och du passerar den härmed med detta 3:e inlägg som inte innehåller någon vettig kritik... - varning för §1.1 // admin

Redigerat av admin
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Att vara moderator handlar om att hålla huvudet kallt och bedöma hur forumet ska se ut. De håller rent, föregår med gott exempel, hjälper till och ser saker ur flera perspektiv så gott det går.

 

Om jag nu ska se det ur min egen synvinkel så tycker jag att de flesta Moderatorerna följer detta alldeles utmärkt.

 

 

 

Vitdom: Ja, men jag tyckte att hon gick för hårt på där, hon kunde ju ha förvarnat mig inan hon varnade mig på riktigt!!

 

Skuggan: Ja, dem flesta gör det förutom Escaflownes!!!

Hoppas att idioten blir avstängd från sin moderatorplats!!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
 Dela

×
  • Skapa ny...