ajar Skrivet 30 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2006 Ja, HM'n Surf. Min Tentacruel har den och då brukar hon vara ganska lätt att klara även om det inte är supereffektivt mot Ghost-type. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dark_Zebra Skrivet 30 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2006 Va!?Omöjligt! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 30 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2006 Inte för mig iallafall! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dark_Zebra Skrivet 1 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2006 Kanske en bugg! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pokeAnte Skrivet 1 Juli 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2006 vilka av hons pokemon är surf bra mot da?knapast gengar va. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dark_Zebra Skrivet 1 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2006 1.G2 är en han. 2.Phobe har ingen Gengar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 1 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2006 Coolen: ante25 menar att "hon" är Phoebe. Men varför skulle det vara en bugg, jag sa aldrig att det var supereffektivt med vatten men att det var bra att använda mot Phoebe tycker jag. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dark_Zebra Skrivet 1 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2006 Men värför kunde inte Ante25 skriva "Phoebe"?Aja BTT.Men jag tycker att du ska använda Hydro Cannon därför den är :cool: . Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Overraild Skrivet 1 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2006 Hydro Cannon är faktiskt rätt onödig, använder man den måste man stå över en omgång. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 1 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2006 Är det inte Hydro Pump ni snackar om??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dark_Zebra Skrivet 1 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2006 Hydro Cannon är faktiskt rätt onödig, använder man den måste man stå över en omgång. Nej!Jag brukar byta till en bra pokémon i mellan. G2:Nej.Det är Hydro Cannon. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MegaMartin Skrivet 1 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2006 Hmm, när jag skulle trada från Leaf Green till ruby funkade det inte! Du måste ha National Dex på Leaf Green för att det ska funka. Man ska ha 60 Pokemon i pokedexet och prata med Oak för att få det, tror jag. Man måste ha ca 7 Badges innan. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg