papyrus_pokemon Skrivet 28 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2006 den svåraste va wallace för jag klarade e4 med 2 pokemon igår drake va fett enklast jag behövde bara använda outrage :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dark_Zebra Skrivet 28 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2006 Kanske för Dragon är super effektiv mot Dragon? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 28 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2006 HOW DARE YOU SAY AGAINST SURF?! Surf är JÄVLIGT bra.Så det så. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dark_Zebra Skrivet 28 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2006 Okej,Come Down lite asså. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kaxs Skrivet 28 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2006 När jag mötte e-4an på Sapphire klarade jag mig med Blaziken på lv. 73 och Kyogre på lv. 45. Men Steven var svårast då (för dem som spelar Emerald och inte vet det, så är det Steven och inte Wallace som är Champion i Ruby/Sapphire). Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 28 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2006 Okej,Come Down lite asså. Oj,öhh,fel bus hehe. ^^' Come Down From The Table? :blink: NEVER! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreeZtyle Skrivet 29 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2006 E4:an på Red/Blue/Yellow var svårast. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 29 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2006 Ingen av dem är särskilt svår faktiskt,jag tar ju kål på dem på direkten. :S Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Umbreon_Moon Skrivet 29 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2006 Steven i R/S är ju lungt svårast. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg