ICO THE KING Skrivet 29 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2006 hur lägger man in skinns på css har försökt i 1 väcka nu och förstår inget ting :( snälla kan någon hjälpa mig jag har laddat ner skins till ct och t hoppas någon kan hjälpa mig :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst SwE:E.T Skrivet 29 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2006 Först gå du in på den här datorn/C:/Program/Steam/Steamapps/Ditt account/Counter Strike Source/cstrike/models så lägger du in dem där bara :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ICO THE KING Skrivet 30 Juni 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2006 Först gå du in på den här datorn/C:/Program/Steam/Steamapps/Ditt account/Counter Strike Source/cstrike/models så lägger du in dem där bara :) ska jag lägga hela filen typ om det var homer jag laddade ner ska jag lägga hela filen i models? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eexwhyzee Skrivet 30 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2006 Antar att det var WinRAR du tankade dom i... Extrahera dom bara i /C:/Program/Steam/Steamapps/Ditt account/Counter Strike Source/cstrike/ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ICO THE KING Skrivet 30 Juni 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2006 Antar att det var WinRAR du tankade dom i... Extrahera dom bara i /C:/Program/Steam/Steamapps/Ditt account/Counter Strike Source/cstrike/ <{POST_SNAPBACK}> [/quo sorry det är i srcds på css jag vill ha den :o Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Om3ga_93 Skrivet 1 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2006 Varje gång jag har laddat ned skins har det funkat perfekt! Men nu så står det att jag inte kan connecta till servern pågrund av en fil...och den filen är skinen. Alla skins blir det så på! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst SwE:E.T Skrivet 2 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2006 var tankar ni ner skins då? tanka ner på www.fpsbanana.com Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
htf456345 Skrivet 2 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2006 Hör av dig till mig så kan du få hjälp med lite skins till css om du vill ha. men jag kan inte fixa skins till ct/t :( men vapen kan jag fixa. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ICO THE KING Skrivet 2 Juli 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2006 Hör av dig till mig så kan du få hjälp med lite skins till css om du vill ha. men jag kan inte fixa skins till ct/t :( men vapen kan jag fixa. <{POST_SNAPBACK}> [/quo okej adda min msn så kan vi snacka min msn är [email protected] sorry för att jag inte hörde av mig :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg