ajar Skrivet 21 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2006 Var det inte 30 minuspoöng? Det har iallafall jag läst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 21 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2006 Mm det blir 30. Så när Juventus vinner 10matcher så har dem sammlat ihop 0 poäng :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Plasma Skrivet 22 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2006 Jag har hört att buffon del piero nedved trezeguet Stannar i juventus :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 22 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2006 Jupp det blir det. Juve har tur att det får behålla dem viktigaste nyckelspelarna. Yes! Nu är Zlatan borta och att Del Piero och Trezeguet ska spela tillsamans igen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 22 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2006 Skönt Bracelona fick Zambrotta och Thuran (stavning), Zambrotta är min favorit back :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 22 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2006 Zambrotta äger. Rena raketen. Han är också hela tiden pricksäcker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
unix Skrivet 23 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2006 (redigerat) Milan's tränare sa något smart -> Varför straffa lagen? Det var moggi som fuskade straffa han! Om det skulle ha varit så skulle Moggi få 2 års fängelse (Han kommer kanse att få det.) Juventus,Fiorentina och Lazio till Serie B. Milan's tränare har rätt! Lagen borde inte straffas. Milan har mycket tur. Dom fick stanna i Serie A men Juventus fick åka ner till Serie B. Alla Juventus fans ska vara tacksamma att juventus inte åkte ner till Serie C. Om Juventus skulle ha åkt ner till Serie C så skulle inte Juventus kunna komma upp till serie A på 2 säsonger. Juventus har förlorat många bra spelare som - Zambrotta, Cannavaro Och Thuram och många mer. Därimot så har barcelona fått Juve spelare. Juventus har oxå köpt bra spelare men om Zambrotta och cannavaro inte ha lämnat Juventus skulle nu Juventus tagit upp sig till serie A lätt. Men nu när Juventus har förlorat många bra spelare så kommer det inte att bli lika lätt som förut. :( Forza Juventus!!! //RsMaster(Darwin2) Redigerat 23 Juli 2006 av RsMaster Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 24 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2006 Milan slapp :D Men får dom inte vara med i CL? :( Det visste inte jag. Juventus kan ju försöka gå upp direkt. -30 och tappade spelare, dom kommer nog åka till C. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 24 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2006 Juventus var ett mycket bättre lag innan Zlatan, Vieira, och Cannavaro kom. Kanske inte Cannavaro. Men Zlatan, Vieira har inte gjort nån bra säsong. Speciellt inte Vieira. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 26 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2006 Lazio & Fiorentina upp till serie A, men får börja med minus poäng. Juventus stannar i serie B, men minus poängen reducerades från 30 till 17. Det sägs också att Juventus tänker överklaga domen igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Megaklumpen Skrivet 27 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2006 hallalujah!! Lazio kvar i Serie A!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 2 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2006 Milan fuskade på domen! Det är jag säker på <_< :angry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.