Gäst 93alvbjo Skrivet 29 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2006 Hej! jag undrade bara, jag såg att det var en kille som hade "unlockat" så att man blev odödlig. går det och isåfall berätta gärna hur man gör! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LillBerra Skrivet 29 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2006 kolla www.gamefaqs.com och sök på spelet. Där står alla fusk. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 93alvbjo Skrivet 30 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2006 det var där jag såg killen som hade fått det. men inte hur. på saves stog det bara invulnerability unlocked!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LillBerra Skrivet 30 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2006 Här finns koderna: http://www.gamefaqs.com/console/ps2/code/925675.html Och om den koden inte står där så har han antagligen använt GameShark eller annat fuskprogram för att lägga in invulnerability. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ogri Skrivet 1 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2006 Sant Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg