Dolphin Skrivet 29 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2006 Det som är irriterande är när jag ska spara spelet när jag har skapat min profil så finns den inte kvar när jag ska spela spelet nästa gång. Är det någon som vet hur man löser det här, man kanske ska ställa in inställningarna på ett visst sätt eller något. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 29 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2006 Jag vet inte riktigt. Jag har Fifa Street men det har aldrig hänt nåt sånt som du syftar om. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 29 Juni 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2006 Det är verkligen konstigt! För det händer aldrig på andra spel. Kan ju alltid försöka och kolla inställningarna och se om någonting är inställt fel. Men jag kollade i inställningarna precis och upptäckte inget. :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ogri Skrivet 30 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2006 Har aldrig hänt mig. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 30 Juni 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2006 Jag fick det och fungera nu, jag ställde in så att spelet ska sparas automatiskt eller något sådant. Det fungerar nu i alla fall. Anmäler, tråden kan låsas. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 30 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2006 Låst på trådskaparens begäran Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg