Rullis Skrivet 9 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2004 Jag hade 800p på det gamla,fick bara tillbaka 600p :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Sandkaka Skrivet 10 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2004 Jag hade skänkt massor av poäng till en användargrupp och hade rätt mycket poäng.. Inget följde med hit :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst YoTo Skrivet 10 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2004 Men be nån betala tillbaka eller nåt sånt. <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Sandkaka Skrivet 10 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2004 Men det är ju oschysst för han/hon har förmodligen inte fått med nå't av dem poängen jag skänkte.8) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst YoTo Skrivet 10 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2004 För han har inte sagt till Admin på gamla. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.