Aquarell_91 Skrivet 30 Juni 2006 Rapport Skrivet 30 Juni 2006 (redigerat) Hejsan! Blir lite virrig när det inte står full informationen i ett "uppdrag".... Jag behöver hjälp med Optimum Alfred. Ska bryta mig in i hanns rum för att hämta en planritning över atenen som sitter på terassen.. Men varje gång jag kommer in i "Robotens" rum är han där och kasstar ut mig... Hoppas någon kan hjälpa mig med detta lilla problem :P //Kramisar Louise ;) Redigerat 30 Juni 2006 av Aquarell_91
xingfu150 Skrivet 30 Juni 2006 Rapport Skrivet 30 Juni 2006 hmm jag har det spelet åkså men... jag har nog inte gjort det men jag tror att om du har andra uppdrag så gör dom först eller så behöver du bygga fler rum. hoppas det fungerar
Joopie Skrivet 5 Juli 2006 Rapport Skrivet 5 Juli 2006 Hej! Jag vet inte själv svaret på din fråga, men jag har en fråga . Jag är på ett uppdrag där man ska hitta 3 metal bars typ. Vart hittar man dom och hur ser dom ut? Jag har försökt att leta i öknen men jag hittar bara saker som ser ut som tegelstenar och saker som ser ut som stenar. Snälla hjälp mig! :)
green_yoshi Skrivet 7 Juli 2006 Rapport Skrivet 7 Juli 2006 Hejsan! Blir lite virrig när det inte står full informationen i ett "uppdrag".... Jag behöver hjälp med Optimum Alfred. Ska bryta mig in i hanns rum för att hämta en planritning över atenen som sitter på terassen.. Men varje gång jag kommer in i "Robotens" rum är han där och kasstar ut mig... Hoppas någon kan hjälpa mig med detta lilla problem :P //Kramisar Louise ;) Jag har klarat ut spelet och jag tror jag kan hjälpa dig! :lol: Han går och "byter batterier" Klockan 6 till kl.10 på kvällen gå bara in då när han byter batterier! //Green_yoshi :cool:
Rekommendera inlägg