lithium Skrivet 30 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2006 Jag tkr att man ska få fuska mynt i alla trådar , för jag har liksom nästan 80 i fuska rank fast bara 200 fm varav 50 kom från en avatar tävling .. -.- so.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 30 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2006 Jag tycker också att det borde vara så, väldigt smart idé. Man borde på FuskaMynt i varje forum och sen tycker jag att man ska få 5 FM för ett inlägg! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Sandkaka Skrivet 30 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2006 Då det är ett spelforum får du bara FM i spelforumen. Resten av forumen skulle egentligen kunna kallas Off-topic då de inte har med varken fusk eller spel att göra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 30 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2006 Nej men eftersom många av medlemmarna inte är här för att diskutera spel så kunde man väl få FuskaMynt i "Off-Topic" forumen också? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 30 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2006 I ett spelforum ska allting handla om spel och saker som kretsar runt spel så det är rätt självklart att man bara får FM i spelforumen. Sedan så får man ju FR i Off-topic forumen så man skriver inte där utan belöning. G2: Det är egentligen bara en bonus att övriga ämnen överhuvud taget finns så man ska inte få fuska mynt där, det är inte nödvändigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 30 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2006 Tycker du ja, du har ju alltid rätt, tror du. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Iqaros Skrivet 30 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2006 Jag förstår mig inte på er folk, då det enda ni bryr er om är FuskaMynt och FuskaRank. Meningen med ett forum är att man ska dela med sig av sina åsikter, disskutera kring olika ämnen vare sig ämnerna kretsar runt Fusk/Spel eller Offtopic. Meningen är inte motsatsen vilket betyder att skriva enstaka inlägg, som varken tillhör ämnet eller innehåller meningar som "Helt sant", "Japp", "?" "Håller med" eller liknande, i 50 % av sina postade inlägg. Det finns en hel del folk här på forumet som endast skriver inlägg för att få upp FuskaRanken eller "tjäna" FuskaMynt. Det finns även folk som kopierar nyheter/recensioner från andra sidor som man själv inte skrivit vilket är tråkigt, även fast man får det här på Fuska.se. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lithium Skrivet 30 Juni 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2006 @Presentation ; men just nu så har admin valt att ha sk. "off topic" forum så allting handrlar inte om spel och fusk .. @Skuggan ; om du trycker på hjälp så står det att man använder fm för att köpa saker i affären eller avatar / banner .. och jag råkar sammla till saker fast allt jag bryr mig om i spel världen är Pc och gamecube .. och det har jag fått mina fm på .. fuska rank tycker jag därimot är onödigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Iqaros Skrivet 30 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2006 @Presentation ; men just nu så har admin valt att ha sk. "off topic" forum så allting handrlar inte om spel och fusk .. @Skuggan ; om du trycker på hjälp så står det att man använder fm för att köpa saker i affären eller avatar / banner .. och jag råkar sammla till saker fast allt jag bryr mig om i spel världen är Pc och gamecube .. och det har jag fått mina fm på .. fuska rank tycker jag därimot är onödigt. Om du vill "tjäna" FM samtidigt som du vägrar SMS:a in, så ska man istället skriva vettiga inlägg med några konkreta meningar. Det blir inte roligt för oss andra att bläddra genom tokiga, ogenomtänkta och helt onödiga inlägg som folk postat bara för att "tjäna" FuskaMynt eller för att få FuskaRank. Du syftar jag förståss inte på dig, utan rent allmänt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lithium Skrivet 30 Juni 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2006 (redigerat) När jag köpte wow så lärde jag mig : Betala inte för mer än du behöver . :student: edit: Vann 1000fm i Mikael's avatar tävling *hurrar* :D Redigerat 30 Juni 2006 av lithium Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Keyser_Soze Skrivet 2 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2006 jag tycker att det är bra som det är. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 2 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2006 Jag förstår mig inte på er folk, då det enda ni bryr er om är FuskaMynt och FuskaRank. Meningen med ett forum är att man ska dela med sig av sina åsikter, disskutera kring olika ämnen vare sig ämnerna kretsar runt Fusk/Spel eller Offtopic. Meningen är inte motsatsen vilket betyder att skriva enstaka inlägg, som varken tillhör ämnet eller innehåller meningar som "Helt sant", "Japp", "?" "Håller med" eller liknande, i 50 % av sina postade inlägg. Det finns en hel del folk här på forumet som endast skriver inlägg för att få upp FuskaRanken eller "tjäna" FuskaMynt. Det finns även folk som kopierar nyheter/recensioner från andra sidor som man själv inte skrivit vilket är tråkigt, även fast man får det här på Fuska.se. Det var nyligen någon som kopierade 2 recensioner och åkte på 2 varningar för det. Så det är ej tillåtet att kopiera andras recensioner vilket även står i reglerna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.