ajar Skrivet 2 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2006 Jag ser fuska.se som ett roligt spel-forum med en massa roliga ämnen att diskutera kring. FuskaRanken är bara som en bonus som man får för att man skrivit mycket. Egentligen är det bara en grej för att se hur aktiv man är på forumet. =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Youx Skrivet 23 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2006 Jag tycker det är bra det ska ej vara lätt att få fm.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 25 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2006 Jag tycker verkligen att fuskamynten ska bort. Skulle bli mycket trevligare forum. Rent från spaminlägg och såna dära inlägg man inte gillar och kolla på. Om det sker det och det tvekar jag på. Då borde man få växla sina fuskamynt mot någon fuskavip. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Burken Skrivet 25 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2006 Peni....erhh, menar Mini BiffeN har rätt! Sloppa FM. Goggla efter en avatar istället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 28 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2006 Jag tycker verkligen att fuskamynten ska bort. Skulle bli mycket trevligare forum. Rent från spaminlägg och såna dära inlägg man inte gillar och kolla på. Om det sker det och det tvekar jag på. Då borde man få växla sina fuskamynt mot någon fuskavip. FuskaMynt är bra, tycker man det är dåligt behöver man ju inte bry sig. Det finns säkert fler som gillar det än som hatar/inte gillar det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NightMaker Skrivet 28 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2006 men det blir bara så mycket spamande om detta genomförs -_-... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Umbreon_Moon Skrivet 30 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2006 Det är lätt att få fuskamynt ändå! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 30 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2006 Fuskamynten har man för att få lite roligare extrafunktioner, såsom bild i pressen, egen titel osv. Bara en liten rolig grej, men ack så stort det kan bli ibland. :/ FM får amn egentligen inte av att skriva inlägg. 3 FM per inlägg, lätt att bli rik på det? Jag vill inte att det höjs utan att om folk är riktigt rugna på FM så ska de använda extralänken för att få ihop sin förmögenhet. Fuskaranken är det som visar hur aktiv man är, och det är egentligen den man vill ha. Hellre skippar jag att få FM för inlägg och får lite mer rank istället. Så det är ranken folk ska vara stolta över, inte FMen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Iqaros Skrivet 30 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2006 Fuskamynten har man för att få lite roligare extrafunktioner, såsom bild i pressen, egen titel osv. Bara en liten rolig grej, men ack så stort det kan bli ibland. :/ FM får amn egentligen inte av att skriva inlägg. 3 FM per inlägg, lätt att bli rik på det? Jag vill inte att det höjs utan att om folk är riktigt rugna på FM så ska de använda extralänken för att få ihop sin förmögenhet. Fuskaranken är det som visar hur aktiv man är, och det är egentligen den man vill ha. Hellre skippar jag att få FM för inlägg och får lite mer rank istället. Så det är ranken folk ska vara stolta över, inte FMen. Varför ska man vara stolt om man har en hög "Rank" i ett forum? Isåfall så tror jag inte att du förstått innebörden med att disskutera i ett forum. Skulle jag fått bestämma så skulle varken ranken eller FuskaMynt funnits då det bara leder till att folk försöker "tjäna" FM genom att skicka snabbsvar, som tex "Tycker jag med" eller dylikt. Om du tittar igenom andra forum så är det inte alls många som utnyttjar denna funktion då det som sagt endast leder till en hög med medlemmar som spammar för att bli "kända", "rikare" etc. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
hyldran0 Skrivet 30 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2006 (redigerat) holler med om det titta till.ex po w w w.f u s k a. n u dom anvender sig varken av rank eller FM dom anvender xp men den bryr sig ingen om (jag fôrsker inte gôra reclam for dom bara anvender som exempel) Redigerat 30 Juli 2006 av hyldran0 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.