Westkust Skrivet 30 Juni 2006 Rapport Skrivet 30 Juni 2006 Hej, jag har precis skaffat AMX mod på min server men ingen kan komma in. JAgm åste öppna mina portar men jag vet inte hur. Jag har D-Link AIR DWL-510 Wireless PCI ad. Snälla hjälp mej! Snälla jag ber er!
LillBerra Skrivet 30 Juni 2006 Rapport Skrivet 30 Juni 2006 (redigerat) Vill du öppna en port till Counter-Strike? http://www.portforward.com/routers.htm Välj router modell, och sen vad för spel/program du vill öppna en port till. Sen tror jag du fixar resten själv. Redigerat 30 Juni 2006 av MagiskaBarnet
Vitdom Skrivet 1 Juli 2006 Rapport Skrivet 1 Juli 2006 (redigerat) skaffa absolut inte router! det är så irriterande om man gör en server Redigerat 1 Juli 2006 av Vitdom
eexwhyzee Skrivet 1 Juli 2006 Rapport Skrivet 1 Juli 2006 Router är en av dom bästa tillbehören till en dator som någonsin har skapats... Orka snacka skit om dom
mitte Skrivet 2 Juli 2006 Rapport Skrivet 2 Juli 2006 skaffa absolut inte router! det är så irriterande om man gör en server hur ska man få internet till två/fler datorer annars??? skulle gärna veta det. har aldrig hört om annat och har problem me routrar.
Rekommendera inlägg