forum Skrivet 30 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2006 Hej. hur gorde ni för att skaffa kompisar ??. är lite nyfiken. försöker nämligen skaffa några nya men det misslykas hela tiden. så hur gorde ni ?. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 30 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2006 Lyd mitt råd, skit i kompisarna, dem ger dej bara skit.. Eller iaf för mej.. Va dej själv om du vill skaffa dem.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 30 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2006 Im your buddy man :wub: Skulle gärna vara din kompis ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LillBerra Skrivet 30 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2006 Var dig själv, kan dom inte acceptera det, skit i dom. Gillar dom inte dig för den du är så är dom inte riktiga kompisar. Och är det ingen som gillar dig för den du är så är du för grym och speciell för dom :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 30 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2006 Va dig själv. Jag har runt 5 tjej kompisar och 3 kill kompisar. ^^ Man pratar om vad man tycker om och allt sånt. Man skaffar sig kompisar för att man vill vara runt deras närhet. Man ska även kunna prata med dem om allt. Har två bästisar som jag kan prata om allt. Underbart med kompisar. Lika underbart som att ha funnit äkta kärlek. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 30 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2006 Som de flesta har sagt i tråden var dig själv, och om du är dig själv och du får några kompisar på grund av de så är dem dina riktiga kompisar. Man får inga riktiga kompisar genom att leka populär och tuff. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 30 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2006 Har du inga kompisar ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
forum Skrivet 30 Juni 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2006 jo jag hade en kompis. men det vissade sig att han var ett riktigt SVIN. men okej så era råd är att vara sig själv ??. :student: :student: :student: :student: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LillBerra Skrivet 30 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2006 Japp. Var den du gillar att vara, den du känner dig bekväm med att vara. Själv är jag rätt så nördig. Datornörd. För det gillar jag att vara. Och jag har många nördiga kompisar ^^ Men inte bara, jag har massa populära kompisar som blev kompisar med mig för dom såg mig som jag var. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThePunisher Skrivet 30 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2006 exakt som alla andra sagt redan, var dig själv (tåls att upprepas) btw så försöker jag bli kompis med en stor tjock kille i klassen som inte har några kompisar, men han skiter i mig ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Megaklumpen Skrivet 30 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2006 Om du inte lyckas bli kompis me nån kille så kan du ju försöka bli det me tjejer, dem e bra kompisar dem :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Burken Skrivet 1 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2006 Hota någon med bomber och granater -.- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.