Hoppa till innehåll

Kompisar


forum
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 36
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

exakt som alla andra sagt redan, var dig själv (tåls att upprepas)

 

btw så försöker jag bli kompis med en stor tjock kille i klassen som inte har några kompisar, men han skiter i mig ^^

 

Jag försöker också bli kompisar med dom som själv har det svårt att få kompisar. Går runt och letar, just nu har jag massor med "utstötta" personer som jag är kompisar med från olika klasser. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

exakt som alla andra sagt redan, var dig själv (tåls att upprepas)

 

btw så försöker jag bli kompis med en stor tjock kille i klassen som inte har några kompisar, men han skiter i mig ^^

 

jo, sånt är bra, men det värsta är att han struntar i mig, och försöker bli kompis med dom "bråkigaste" i klassen. vilket inte blir så bra, då han blir kallad "j*vla fetto" för att han kan vara så jobbig. Och han är faktiskt rätt jobbig, men han ska ändå ha kompisar :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag har skaffat mina kompisar på fester, drick dig full, det kanske låter galet, men jag fick 10 nya kompisar första gången jag var full, man vågar säga saker man kanske vanligast är för blyg för att säga.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det kanske låter galet? Det är galet. Att bli full är inte bra, det är bara något negativt. Då har man inte riktig kontroll på vad man gör och man minns inte allting man gjorde dagen efter när man är bakfull.

 

Det fungerar bra i alla fall. Alkohol är bra på det sättet.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...