Mickeh Skrivet 1 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2006 <_< om man inte vet hur man får kompisar förtjänar man inga Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 1 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2006 Men är du helt störd i huvudet? :angry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThePunisher Skrivet 1 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2006 <_< om man inte vet hur man får kompisar förtjänar man inga det var ju ett sant ord (inte) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LillBerra Skrivet 1 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2006 exakt som alla andra sagt redan, var dig själv (tåls att upprepas) btw så försöker jag bli kompis med en stor tjock kille i klassen som inte har några kompisar, men han skiter i mig ^^ Jag försöker också bli kompisar med dom som själv har det svårt att få kompisar. Går runt och letar, just nu har jag massor med "utstötta" personer som jag är kompisar med från olika klasser. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Needbananas Skrivet 1 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2006 säger som alla andra: va dig själv :student: ps. jag försökte bli kompis med en kille men är lite rädd för han brukar hota mig med kniv :( (inte på skoj) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThePunisher Skrivet 1 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2006 exakt som alla andra sagt redan, var dig själv (tåls att upprepas) btw så försöker jag bli kompis med en stor tjock kille i klassen som inte har några kompisar, men han skiter i mig ^^ jo, sånt är bra, men det värsta är att han struntar i mig, och försöker bli kompis med dom "bråkigaste" i klassen. vilket inte blir så bra, då han blir kallad "j*vla fetto" för att han kan vara så jobbig. Och han är faktiskt rätt jobbig, men han ska ändå ha kompisar :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LillBerra Skrivet 1 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2006 Boba-Fett: Låter som en kille från min förra klass. Sådant är ju jobbigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 1 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2006 Jag har skaffat mina kompisar på fester, drick dig full, det kanske låter galet, men jag fick 10 nya kompisar första gången jag var full, man vågar säga saker man kanske vanligast är för blyg för att säga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 1 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2006 Det kanske låter galet? Det är galet. Att bli full är inte bra, det är bara något negativt. Då har man inte riktig kontroll på vad man gör och man minns inte allting man gjorde dagen efter när man är bakfull. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lithium Skrivet 1 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2006 Jag är kaxig , spännis , tjej fixerad och har typ alla kompisar man kan få och as många tjej kompisar :) skönt och kunna chilla med tjejer också :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 1 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2006 Det kanske låter galet? Det är galet. Att bli full är inte bra, det är bara något negativt. Då har man inte riktig kontroll på vad man gör och man minns inte allting man gjorde dagen efter när man är bakfull. Det fungerar bra i alla fall. Alkohol är bra på det sättet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mickeh Skrivet 2 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2006 Men är du helt störd i huvudet? tyvär e du ? men om man inte vet hur man får kompisar så ska man ju f*n inte komma o säga tyck synd om mig jag vet ej hur man får kompisar Buhu Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.