TheOne Skrivet 30 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2006 (redigerat) ÄNDRAD Redigerat 30 Juni 2006 av Anden34 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lithium Skrivet 30 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2006 Antar att du syftar på http://forum.fuska.se/Fm-t69212.html som jag gjorde efter som jag ville ha fm , åå vad jag är störd jag vill ha fuskamynt men du vad konstigt om du kollar i affären så kostar saker rätt mkt som tex byta namn 4000 fm >.> och folk råkar sammla på det . Så sluta leka mr. märkvärdig är du snäll och skaffa dig ett liv omg -.- Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 30 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2006 Om man är aktiv ska man få en belöning, och det kommer att finnas spam och regelbrott fast FR och FM tas bort. Alla vill väl ha mycket inlägg? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheOne Skrivet 30 Juni 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2006 (redigerat) Strunta i det där med att skära ned på ranken och mynten då men kom gärna på ett bättre sätt att minska spammet och onödiga inlägg. Och egentligen så vill väl alla ha fuska rank mer eller mindre jag var väl helt ute på fel spår. Förresten så hade jag inte ens läst din tråd lithium jag försökte bara minska spammet. <_< Lås tråden det var väl egentligen ingen bra ide. Redigerat 30 Juni 2006 av Anden34 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lithium Skrivet 30 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2006 §1.90 - om du blir ägd så sura inte ihop och ändra inlägget du skrev :) :zzz: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 30 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2006 Eftersom det står ÄNDRAT så kan man inte veta vad du skrev. Men det har fömodligen med rank och fm att göra. FM och Rank är mycket bra, för de som inte spammar. Det visar att man är aktiv och att man jobbat för FM på något sätt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 1 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2006 Låst för att tanken från början inte finns kvar och att det då är svårt att veta vad det handlar om exakt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg