Escain Skrivet 8 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2004 vänta bara tills du blir tvungen att lära dejj de, CiR3... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 9 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2004 (Mr.Whisper @ 08/02-2004 11:26:56) ööh...man använder bara ett Likamed tecken i varje rad...vad F*N för ekvationer använder ni egentligen...och förresten så skriver man 7xy och inte yx7 y är ett tal och x är ett gånger-tecken om du är riktigt lärd såhar nog din Mattelärare lärt dig att man inte sätter in ett multiplikationstecken mellan en siffra och variabel 7 x y skrivs 7y Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chihuahua Skrivet 10 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2004 Tycker ekvationer är kul. Jodå man skriver inte 7xy utan 7y. Men gäller det addition, subtraktion eller division skriver man som vanligt. Skit lyckades krångla till en uppgift på senaste matteprovet lite onödigt mycket med en massa x överallt. Enligt läraren hade jag gjort lite (= mycket) annorlunda men att uträkningen skulle få rätt svar ändå, men jag gav upp efter 30 min. <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst YoTo Skrivet 10 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2004 Men jag slipper... :) Jag går bara i fyran. :P :P :P :P :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mr.best Skrivet 11 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2004 heaha jag med!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 12 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2004 ne, nu låser ja *låst* Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg