Dream Skrivet 1 Juli 2006 Rapport Skrivet 1 Juli 2006 Jag har några frågor om spelet Morrowind! Hur får man lv? Jag har dödat fårtals invånare och lite monster men har inte fått exp!! Jag fick med 3cd när jag köpte ..... ska jag installera de eller är det fortsättning på spelet senare? Så ledsen för dubbelpost MEN JAG BEHÖVER VEKLIGEN HJÄLP!!!! Kan ingen vara lite snäll och berättar? Citera
Gäst Keyser_Soze Skrivet 1 Juli 2006 Rapport Skrivet 1 Juli 2006 du ska installera alla 3 cd ja. och man får xp men det tar lång tid. Citera
Dream Skrivet 1 Juli 2006 Författare Rapport Skrivet 1 Juli 2006 Jag får inget det står det och jag har nu installerat de 3cd en fråga besvarat iallafall tack Citera
LillBerra Skrivet 1 Juli 2006 Rapport Skrivet 1 Juli 2006 Du får inge exp. Du kan bara bli bättre i skills. Om du använder blade på saker som går att döda mycket så får du tillslut mer skills i blade. hoppar du runt mycket får du tillslut mer i Acrobatics. När du har 10 skillpoints av en eller flera olika skills så kommer en ruta upp att du måste vila och meditera. Sov då i minst en timma så kommer en ny ruta upp att du fått en ny lvl. Då kan du sätta i strenght, int mm. Citera
Gäst Keyser_Soze Skrivet 2 Juli 2006 Rapport Skrivet 2 Juli 2006 jsut. så va det ja. sorry för vilseledande svar. Tänkte lite fel. Citera
Dream Skrivet 2 Juli 2006 Författare Rapport Skrivet 2 Juli 2006 VÄNTA EN SISTA FRÅGA....varför kommer det ibland assasins från Drak brother hood guild och försöker döda mig Citera
Iqaros Skrivet 2 Juli 2006 Rapport Skrivet 2 Juli 2006 VÄNTA EN SISTA FRÅGA....varför kommer det ibland assasins från Drak brother hood guild och försöker döda mig Det är en del av Tribunal Main Questen där Dark Brotherhood kommer att fortsätta att attackera dig tills du kommer in en bit på Main Questen. Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.