LillBerra Skrivet 1 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2006 (redigerat) Slut på snacket om att Norton är dåligt. Det är INTE dåligt. Redigerat 1 Juli 2006 av MagiskaBarnet Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lithium Skrivet 1 Juli 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2006 Kan nån besvara min fråga tack ? -_- Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The_Ghost Skrivet 1 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2006 För det första skaffa inte norton antivirus jag hade det förrut och när jag bytte virusskydd hittade det 2 trojaner och 11 virus plus lite spyware. Och det där med ett fönster så har jag samma problem men det går ju att kryssa i en ruta som heter typ ''visa inte detta meddelnade igen'' lr nått sånt så varje gång jag startar internet kryssar jag i den rutan och det stör mig inte något mer Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Keyser_Soze Skrivet 1 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2006 lithium jag sa ju att du skulle skicka bilder. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lithium Skrivet 2 Juli 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2006 (redigerat) okej vänta jag ska gå in på dc då brukar den komma upp edit: bild Redigerat 2 Juli 2006 av lithium Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LillBerra Skrivet 2 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2006 Det är normans brandvägg, av aktivera den så får du bort alla meddelanden. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lithium Skrivet 2 Juli 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2006 asså avaktivera virusskyddet ?!?!??!?!?!?!?! :o Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Keyser_Soze Skrivet 2 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2006 nej bara brandväggen.om du har windows brandväggen på så kan du stänga av brandväggen i viruskyddet. du ska kunna stänga ner brändväggen på inställninngar i visrusskyddet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
r5ewgythijasr Skrivet 2 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2006 (redigerat) EDIT: inget, tänkte fel......... Redigerat 2 Juli 2006 av ÅJJI Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lithium Skrivet 2 Juli 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2006 Hur stänger jag av brandväggen på Norman då ?-.- Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LillBerra Skrivet 2 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2006 Vet inte riktigt, har inte Norman. Men jag kan kolla på internet och skicka länk. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lithium Skrivet 2 Juli 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2006 Okej , kommer logga ut nu men loggar in om nån timme Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg