r5ewgythijasr Skrivet 2 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2006 Okej , kommer logga ut nu men loggar in om nån timme Kan du inte högerklicka på Norman ikonen nere vid klockan och ta exit/stäng av? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lithium Skrivet 2 Juli 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2006 :unsure: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LillBerra Skrivet 2 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2006 Vad händer om du går in på Personlig Brandvägg? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 2 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2006 Norton är bra! Vad är felet med det då?? Hahahaha!!! den var bra! Norton vara bra?? Jag söker upp virus bättre manuellt! Norton gör inte ett skit annat än tar upp din ram! :angry: Skaffa AVG istället, hittade 12 virus när jag skaffade det. Gratis är det också. BTW: Norton is the shit... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eexwhyzee Skrivet 2 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2006 Hoppas att du vet att man lägger till Is the shit på något som man tycker är bra! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lithium Skrivet 2 Juli 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2006 (redigerat) Vad händer om du går in på Personlig Brandvägg? Det här , känner på mig att jag är nära :student: Redigerat 2 Juli 2006 av lithium Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LillBerra Skrivet 2 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2006 Det som låter mest logiskt är väl "Inaktivera Motor". Pröva det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lithium Skrivet 2 Juli 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2006 tror inte det .. ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LillBerra Skrivet 2 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2006 Det där är bara ett medellande. Sånt där får jag när jag inte har Windows Brandvägg på. Det blir ju en risk när en brandvägg inte är aktiverad, men om du känner dig säkrare med den på så ha den på. Men jag tror faktist inte det gör att det är större risk att få virus. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lithium Skrivet 2 Juli 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2006 Det där är bara ett medellande. Sånt där får jag när jag inte har Windows Brandvägg på. Det blir ju en risk när en brandvägg inte är aktiverad, men om du känner dig säkrare med den på så ha den på. Men jag tror faktist inte det gör att det är större risk att få virus. Hur säkert är det ? , jag menar den varnade ändå ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eexwhyzee Skrivet 2 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2006 Ta inte inaktivera motor... Ta Stoppa under brandväggsassistent så är Brandväggen uppe men du slipper medelandena Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lithium Skrivet 2 Juli 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2006 haru läst vad som händer då ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg