MORAD Skrivet 1 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2006 diskutera om matchen jag tyckte att brasilien körde som amatörer första halv-leken Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
gurkis_nr1 Skrivet 1 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2006 diskutera om matchen jag tyckte att brasilien körde som amatörer första halv-leken Såg bara slutet av matchen men min morsa sa att Frankrike hade spelat svinbra och att Zidane var bäst på plan.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Elite Skrivet 1 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2006 Skandal, finns det nåt mer att tillägga? :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 1 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2006 Hemsk match. Jag hatar frankrike, hur kunde brassarna loosa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 1 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2006 Brasilien plockade inte fram det där lilla extra och det var det som gjorde att de förlorade matchen. Jag hade hellre sett dem i semifinalen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 1 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2006 Det var inte Brasilien som vara amatörer, det var Frankrike som dominerade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 2 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2006 Frankrike är ett rutinerat lag och jag ska inte ta i från ära från dem, men Brasilien var inte på topp. Jag menar i vanliga fall så är Brasilien bättre, de är bättre på finta, de är yngre och orkar mer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Iqaros Skrivet 2 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2006 (redigerat) Att Frankrike vann överaskade mig faktiskt, då jag slog vad med The_Moose att Brasilien skulle vinna med 2 - 0. Dock så förtjänade Fransoserna segern då Zidane, Makelele, Viera, Thuram och Henry spelade en otroligt fin fotboll igår. Redigerat 2 Juli 2006 av Skuggan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MORAD Skrivet 2 Juli 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2006 brasilien har alltid förlorat mot frankrike i vm Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dark_Zebra Skrivet 2 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2006 Brasilen står bara och tittar när Henry gör mål.Målvakten är ju chanslös! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheUnnamed Skrivet 2 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2006 Brasilen står bara och tittar när Henry gör mål.Målvakten är ju chanslös! Om man ska tro kommentatorerna så skulle dom göra en s.k. "offside fälla" men tre av brasiliens backar stog kvar där nere. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Razec Skrivet 2 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2006 Ska bli kul att få en annan som vinner vm(för det hade brasilien gjort om dom kommit till semi) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.