MORAD Skrivet 1 Juli 2006 Rapport Skrivet 1 Juli 2006 diskutera om matchen jag tyckte att brasilien körde som amatörer första halv-leken Citera
gurkis_nr1 Skrivet 1 Juli 2006 Rapport Skrivet 1 Juli 2006 diskutera om matchen jag tyckte att brasilien körde som amatörer första halv-leken Såg bara slutet av matchen men min morsa sa att Frankrike hade spelat svinbra och att Zidane var bäst på plan.. Citera
Gäst Elite Skrivet 1 Juli 2006 Rapport Skrivet 1 Juli 2006 Skandal, finns det nåt mer att tillägga? :/ Citera
Xade Skrivet 1 Juli 2006 Rapport Skrivet 1 Juli 2006 Hemsk match. Jag hatar frankrike, hur kunde brassarna loosa. Citera
Dretskit Skrivet 1 Juli 2006 Rapport Skrivet 1 Juli 2006 Brasilien plockade inte fram det där lilla extra och det var det som gjorde att de förlorade matchen. Jag hade hellre sett dem i semifinalen Citera
ajar Skrivet 1 Juli 2006 Rapport Skrivet 1 Juli 2006 Det var inte Brasilien som vara amatörer, det var Frankrike som dominerade. Citera
Dolphin Skrivet 2 Juli 2006 Rapport Skrivet 2 Juli 2006 Frankrike är ett rutinerat lag och jag ska inte ta i från ära från dem, men Brasilien var inte på topp. Jag menar i vanliga fall så är Brasilien bättre, de är bättre på finta, de är yngre och orkar mer. Citera
Iqaros Skrivet 2 Juli 2006 Rapport Skrivet 2 Juli 2006 (redigerat) Att Frankrike vann överaskade mig faktiskt, då jag slog vad med The_Moose att Brasilien skulle vinna med 2 - 0. Dock så förtjänade Fransoserna segern då Zidane, Makelele, Viera, Thuram och Henry spelade en otroligt fin fotboll igår. Redigerat 2 Juli 2006 av Skuggan Citera
MORAD Skrivet 2 Juli 2006 Författare Rapport Skrivet 2 Juli 2006 brasilien har alltid förlorat mot frankrike i vm Citera
Gäst Dark_Zebra Skrivet 2 Juli 2006 Rapport Skrivet 2 Juli 2006 Brasilen står bara och tittar när Henry gör mål.Målvakten är ju chanslös! Citera
TheUnnamed Skrivet 2 Juli 2006 Rapport Skrivet 2 Juli 2006 Brasilen står bara och tittar när Henry gör mål.Målvakten är ju chanslös! Om man ska tro kommentatorerna så skulle dom göra en s.k. "offside fälla" men tre av brasiliens backar stog kvar där nere. Citera
Razec Skrivet 2 Juli 2006 Rapport Skrivet 2 Juli 2006 Ska bli kul att få en annan som vinner vm(för det hade brasilien gjort om dom kommit till semi) Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.