ThePunisher Skrivet 2 Juli 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2006 I will =D men, när man kör roleplaying eller vad det hetter, då kan man göra quests och springa runt å köpa grejor, men för att låsa upp nya uppdrag till "roleplaying" så måste man klara någonting i PvP? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LillBerra Skrivet 2 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2006 (redigerat) Nej, du behöver inte göra någonting i PVP för att låsa upp saker i RolePlay. Det är bara nya skills och EQ och sånt som du kan låsa upp i PVP via Roleplay. I Roleplay finns allting. I början så gör snackar du med NPCer med utropstecken över sig. (som i wow) Då har dom quests tillgängliga. Du gör lite småquests och samtidigt får utforska världen. Världen förändras ju mer quests du gör, och tillslut så måste du göra stora uppdrag för att komma vidare i spelet, och då MÅSTE du ha party med dig. Men det är lungt, det finns jättemånga sjyssta personer på GW. Då blir det skitkul när du har party med dig. :) Och du kan inte känna dig dålig, för vilka skills man än tar så är det ändå bra. Redigerat 2 Juli 2006 av MagiskaBarnet Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThePunisher Skrivet 2 Juli 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2006 oj, oj, oj tusan va bra ^^ det här låter skitkul! kan man (som jag har sett att man kan på WoW) ha hästar å kossar och sånt att rida på? :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LillBerra Skrivet 2 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2006 Man kan inte rida tror jag, det har kommmit ett nytt expansion som heter Factions till GuildWars men jag tror dom inte lagt in det. Men man kan ha pets som tex panter, tiger och sånt som följer efter än och går upp i lvl också och slåås med en. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThePunisher Skrivet 2 Juli 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2006 haha, najs ^^ jag köpte Guild Wars Special Edition från Cdon.com nu, borde komma på tisdag :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LillBerra Skrivet 2 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2006 Bra, den har jag också. Då får du MusikCD, spelet, 2 extra böcker och en speciell kod så du kan köpa speciella Skills som bara dom som har SpecielEdition kan ha. Och special EQ osv. Rätt så najs. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThePunisher Skrivet 2 Juli 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2006 oj, fick man med så möe? ^^ det visste inte jag :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oden Skrivet 2 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2006 Att man får en kod så att man kan köpa speciella skills stämmer inte. Alla i spelet har samma skills för att det ska vara jämn balans. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LillBerra Skrivet 2 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2006 (redigerat) Okej, kanske inte speciella. Men man får iaf en kod så man kan köpa skills och saker. Men det du sa med att alla har samma skills. Du menar väl att alla har tillgänglighet till alla skills. För nästan alla har olika skill builds dom använder. Redigerat 2 Juli 2006 av MagiskaBarnet Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oden Skrivet 2 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2006 Jo, precis. Alla har tillgång till alla skills, när man låst upp dem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheAvatar Skrivet 3 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2006 Jag rekomenderar GW för att det är bra grafik och att det inte kostar i månaden :student: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.