Gäst Keyser_Soze Skrivet 2 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2006 Man laddar ju hem filer, men hur sk man göra för att få upp dom till ett forum på internet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LillBerra Skrivet 2 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2006 Har samma problem. Skaffade samma version som detta på fuska.se Det är massor med mappar och skit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 2 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2006 Jag hittar lixom ingen startfil som typ .exe Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chrypetex Skrivet 2 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2006 *Suck* Tillochbörjamed kan ni skaffa en Host med MySQL, PHP Osv... Sen laddar ni upp alla filer till internet. .exe? Ska ni installera forumet på datorn och Leka spammare? Skaffa en s.k "Hjärna" Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LillBerra Skrivet 2 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2006 Jaja, bara för att vi är nybörjare behöver du inte bli irriterad. Och för det andra kan du väl skriva vad du skriver om xD. Jag tror du skrev det där bara för att j*vlas med oss, hur f*n ska vi veta vad MySQL, PHP är? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 2 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2006 genom att läsa om det? google? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Keyser_Soze Skrivet 2 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2006 aha man måste ladda upp alla filer på ett webhotell met en ftp klient? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chrypetex Skrivet 2 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2006 Magiskaungen: Så varken PHP eller MySQL excisterar? Ok ditt fel. Mörkakraften: Varför just med FTP? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LillBerra Skrivet 2 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2006 Nej, jag menar att du bara skrev vad det är och inte hur man gör för att j*vlas. Jag menade inte att PHP eller MySQL inte excisterar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chrypetex Skrivet 2 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2006 Jag gjorde väl raka motsatsen? Jag skrev hur man skulle göra men inte vad det var? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Samir Skrivet 11 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2006 *Allså Lägg upp alla dina filer från phpbb.zip eller rar eller vad du har i din FTP mapp *Sen går du in på ftp mappen och öpnnar Install där hittar du install.php *Fyll i alla uppgifter *Sen står det att du ska ta bort vissa mappar ta bort dem och sen är ditt Forum klart... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LillBerra Skrivet 11 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2006 Tack så mycket Samir. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.