Ravenger Skrivet 2 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2006 Vad är AddOns? skulle gärna vela veta :visslar: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knölföda Skrivet 2 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2006 det är nån ting som gör det lättare som t.ex om man har 6 väskor men 8 slot, och trycker på en så kommer det up en stor väska med 48 slot, och här är en bild på nån som har fixat några addons Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lithium Skrivet 2 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2006 Du kan ladda ner addOns på http://www.curse-gaming.com Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Newk Skrivet 2 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2006 det är nån ting som gör det lättare som t.ex om man har 6 väskor men 8 slot, och trycker på en så kommer det up en stor väska med 48 slot, och här är en bild på nån som har fixat några addons vad heter Addonen så att man kan flytta runt spells och sånt :bah: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
r5ewgythijasr Skrivet 2 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2006 det är nån ting som gör det lättare som t.ex om man har 6 väskor men 8 slot, och trycker på en så kommer det up en stor väska med 48 slot, och här är en bild på nån som har fixat några addons Detta använder jag: http://curse-gaming.com/en/wow/addons-42-1-flexbar.html Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Newk Skrivet 2 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2006 :) :) :) :-) tack Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ravenger Skrivet 3 Juli 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2006 Säkert att det inte är nån virussida? -.- Men när man laddar ner AddOns, kommer det på alla gubbar? för jag är van att trycka på t.ex. 1(sinister strike) 2 (backstab) å sånt där :gitarr: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
r5ewgythijasr Skrivet 3 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2006 Nepp, kommer inte samma attacker på olika gubbar ;p. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ravenger Skrivet 3 Juli 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2006 jamen får jag välja vilka gubbar det ska vara på? t.e.x om jag tar rogue addons blir det på alla rogues? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Newk Skrivet 3 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2006 du får välja på vilken gubbe du vill ha dom på men om du har tex. en rouge addon så kommer den bara att funka till rouge :-) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ravenger Skrivet 3 Juli 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2006 (redigerat) det funkar inte för mig <_< med Cursegaming flexbar, det funkar inte att ladda ner typ :angry: Redigerat 3 Juli 2006 av ║╔╗║╚╝║╔╗║ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg