jacx Skrivet 2 Juli 2006 Rapport Skrivet 2 Juli 2006 Hellu, har hittat ett AR fusk som gör att jag kan få vilka pokemon som helst. Felet är att jag vet inte vilka 6 jag ska välja att ha på detta spelet och jag har inte ens klarat av ligan änu -_- Började om nyligen och tränar för dom ( E4 ) Aja.. Vilka = Celebi också ^^
TheOne Skrivet 2 Juli 2006 Rapport Skrivet 2 Juli 2006 Variera olika typer, typ en stark eld typ och en stark vatten typ så att du kan vara super effective mot så många som möjligt. t.e.x på pokemon silver har jag: Poliwrath Exeggutor Pidgeot Ampharos Tyranitar Typhlosion Så att jag har ett lag som kan slå alla typer :)
jacx Skrivet 2 Juli 2006 Författare Rapport Skrivet 2 Juli 2006 Asså, jag frågar om vilka pokemon xD Jag kan redan allt om typ variering, EV / IV / AP osv. Jag tävlar i pokemon och är inte dålig i det heller. Men nu så frågar jag om vilka pokemon jag ska välja på mitt "lek" team på FR xD
Girafariglove Skrivet 3 Juli 2006 Rapport Skrivet 3 Juli 2006 Asså, jag frågar om vilka pokemon xD Jag kan redan allt om typ variering, EV / IV / AP osv. Jag tävlar i pokemon och är inte dålig i det heller. Men nu så frågar jag om vilka pokemon jag ska välja på mitt "lek" team på FR xD e det kort-spelet du menar?
MegaMartin Skrivet 3 Juli 2006 Rapport Skrivet 3 Juli 2006 (redigerat) Självklart är det inte kortspelet. -__- här har du ett bra team med Pokemon. Jag använder det själv. Swampert (M) @ Leftovers Trait: Torrent EVs: 132 HP / 68 Atk / 56 Def / 116 SAtk / 136 SDef Brave Nature (+Atk, -Spd) - Earthquake - Rest - Curse - Surf Aerodactyl (F) @ Choice Band Trait: Rock Head EVs: 4 HP / 252 Atk / 252 Spd Jolly Nature (+Spd, -SAtk) - Double-Edge - Earthquake - Hidden Power - Rock Slide Om du inte kan någon annan kod för IV-ändring än max-IV så använd Aerial Ace istället för Hidden Power. Annars, använd de här IVna: 30 HP, 30 Atk, 30 Def, 31 Spd, 30 Sp.Atk, 30 Sp.Def Med dem får du Hidden Powers typ Flying, och får bonus på den, vilket gör den till en 105-power attack. Starmie @ Leftovers Trait: Natural Cure EVs: 104 HP / 184 Spd / 220 SAtk Modest Nature (+SAtk, -Atk) - Ice Beam - Recover - Surf - Thunderbolt Snorlax (F) @ Leftovers Trait: Thick Fat EVs: 160 HP / 96 Atk / 76 Def / 176 SDef Careful Nature (+SDef, -SAtk) - Counter - Rest - Return - Shadow Ball Claydol @ Leftovers Trait: Levitate EVs: 192 HP / 56 Atk / 108 Def / 56 SAtk / 96 SDef Relaxed Nature (+Def, -Spd) - Earthquake - Ice Beam - Explosion - Toxic Steelix (M) @ Leftovers Trait: Sturdy EVs: 252 HP / 44 Atk / 76 Def / 136 SDef Impish Nature (+Def, -SAtk) - Earthquake - Rest - Explosion - Rock Slide Men jag vet inte om det här är så jätteroligt att använda. Du kan ju använda 6 Dragonites med olika attacker på ditt team. XD Redigerat 3 Juli 2006 av MegaMartin
jacx Skrivet 4 Juli 2006 Författare Rapport Skrivet 4 Juli 2006 Självklart är det inte kortspelet. -__- här har du ett bra team med Pokemon. Jag använder det själv. Swampert (M) @ Leftovers Trait: Torrent EVs: 132 HP / 68 Atk / 56 Def / 116 SAtk / 136 SDef Brave Nature (+Atk, -Spd) - Earthquake - Rest - Curse - Surf Aerodactyl (F) @ Choice Band Trait: Rock Head EVs: 4 HP / 252 Atk / 252 Spd Jolly Nature (+Spd, -SAtk) - Double-Edge - Earthquake - Hidden Power - Rock Slide Om du inte kan någon annan kod för IV-ändring än max-IV så använd Aerial Ace istället för Hidden Power. Annars, använd de här IVna: 30 HP, 30 Atk, 30 Def, 31 Spd, 30 Sp.Atk, 30 Sp.Def Med dem får du Hidden Powers typ Flying, och får bonus på den, vilket gör den till en 105-power attack. Starmie @ Leftovers Trait: Natural Cure EVs: 104 HP / 184 Spd / 220 SAtk Modest Nature (+SAtk, -Atk) - Ice Beam - Recover - Surf - Thunderbolt Snorlax (F) @ Leftovers Trait: Thick Fat EVs: 160 HP / 96 Atk / 76 Def / 176 SDef Careful Nature (+SDef, -SAtk) - Counter - Rest - Return - Shadow Ball Claydol @ Leftovers Trait: Levitate EVs: 192 HP / 56 Atk / 108 Def / 56 SAtk / 96 SDef Relaxed Nature (+Def, -Spd) - Earthquake - Ice Beam - Explosion - Toxic Steelix (M) @ Leftovers Trait: Sturdy EVs: 252 HP / 44 Atk / 76 Def / 136 SDef Impish Nature (+Def, -SAtk) - Earthquake - Rest - Explosion - Rock Slide Men jag vet inte om det här är så jätteroligt att använda. Du kan ju använda 6 Dragonites med olika attacker på ditt team. XD Tack ska försöka fixa dom ^^ Har faktiskt testat det :o Men blev lite enformigt <.<
Gäst Umbreon_Moon Skrivet 4 Juli 2006 Rapport Skrivet 4 Juli 2006 Det svåra är ju att lyckas göra ett team som man både gillar, och är bra :)
Aegzor Skrivet 4 Juli 2006 Rapport Skrivet 4 Juli 2006 Jag föreslår 6 st Mew, som kan lära sej precis ALLA TM's + HM's !!
Gäst Dark_Zebra Skrivet 4 Juli 2006 Rapport Skrivet 4 Juli 2006 Det är ganska bra men den måste ha attacker också.
jacx Skrivet 4 Juli 2006 Författare Rapport Skrivet 4 Juli 2006 Jag föreslår 6 st Mew, som kan lära sej precis ALLA TM's + HM's !! Mew lyder en inte om man fångar den någonstans utanför faraway island :P
Gäst Dark_Zebra Skrivet 4 Juli 2006 Rapport Skrivet 4 Juli 2006 Jaha,då får det väl bli något annat då...
Rekommendera inlägg