snoddas Skrivet 2 Juli 2006 Rapport Skrivet 2 Juli 2006 Skulle behöva lite hjälp med spelet. Har fastnat på första banan. Jag ska spränga 4 tanks men jag hittar bara 3. Det funkar inte att följa kompassen, då kommer jag bara till en massa väggar. Nån som kan försöka förklara? :D Tack på förhand. Citera
Darkdevil Skrivet 3 Juli 2006 Rapport Skrivet 3 Juli 2006 då måste du hitta en dörr eller nått sånt fattar du väll kompassen visar bara åt vilken riktning du ska gå inte exakta vägen Citera
TheAvatar Skrivet 3 Juli 2006 Rapport Skrivet 3 Juli 2006 ja darkevil har helt rätt kompassen visar bara riktningen Citera
Corpsgrinder Skrivet 5 Juli 2006 Rapport Skrivet 5 Juli 2006 Och sen behöver du bara följa vägen då kommer du också hitta rätt. Citera
snoddas Skrivet 5 Juli 2006 Författare Rapport Skrivet 5 Juli 2006 vet att spelet är gammalt. men det var billigt :P Jag vet att kompassen bara visar riktningen men jag tänkte om nån kunde ge en beskrivnning till dörr/väg eller liknande. Citera
Corpsgrinder Skrivet 6 Juli 2006 Rapport Skrivet 6 Juli 2006 vet att spelet är gammalt. men det var billigt :P Jag vet att kompassen bara visar riktningen men jag tänkte om nån kunde ge en beskrivnning till dörr/väg eller liknande. Hur den ser ut??? Citera
snoddas Skrivet 6 Juli 2006 Författare Rapport Skrivet 6 Juli 2006 (redigerat) vet att spelet är gammalt. men det var billigt :P Jag vet att kompassen bara visar riktningen men jag tänkte om nån kunde ge en beskrivnning till dörr/väg eller liknande. Jaa Redigerat 6 Juli 2006 av snoddas Citera
Corpsgrinder Skrivet 7 Juli 2006 Rapport Skrivet 7 Juli 2006 vet att spelet är gammalt. men det var billigt :P Jag vet att kompassen bara visar riktningen men jag tänkte om nån kunde ge en beskrivnning till dörr/väg eller liknande. Menar du dörren eller vägen???? Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.