snoddas Skrivet 2 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2006 Skulle behöva lite hjälp med spelet. Har fastnat på första banan. Jag ska spränga 4 tanks men jag hittar bara 3. Det funkar inte att följa kompassen, då kommer jag bara till en massa väggar. Nån som kan försöka förklara? :D Tack på förhand. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkdevil Skrivet 3 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2006 då måste du hitta en dörr eller nått sånt fattar du väll kompassen visar bara åt vilken riktning du ska gå inte exakta vägen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheAvatar Skrivet 3 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2006 ja darkevil har helt rätt kompassen visar bara riktningen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Corpsgrinder Skrivet 5 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2006 Och sen behöver du bara följa vägen då kommer du också hitta rätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
*REX* Skrivet 5 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2006 tråkigt gammalt spel... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
snoddas Skrivet 5 Juli 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2006 vet att spelet är gammalt. men det var billigt :P Jag vet att kompassen bara visar riktningen men jag tänkte om nån kunde ge en beskrivnning till dörr/väg eller liknande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Corpsgrinder Skrivet 6 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2006 vet att spelet är gammalt. men det var billigt :P Jag vet att kompassen bara visar riktningen men jag tänkte om nån kunde ge en beskrivnning till dörr/väg eller liknande. Hur den ser ut??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
snoddas Skrivet 6 Juli 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2006 (redigerat) vet att spelet är gammalt. men det var billigt :P Jag vet att kompassen bara visar riktningen men jag tänkte om nån kunde ge en beskrivnning till dörr/väg eller liknande. Jaa Redigerat 6 Juli 2006 av snoddas Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Corpsgrinder Skrivet 7 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2006 vet att spelet är gammalt. men det var billigt :P Jag vet att kompassen bara visar riktningen men jag tänkte om nån kunde ge en beskrivnning till dörr/väg eller liknande. Menar du dörren eller vägen???? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.