ELF Skrivet 3 Juli 2006 Rapport Skrivet 3 Juli 2006 (redigerat) Hur startar man en Half Life 2 mod? Jag har laddat hem Empires och Garry's Mod. Men jag fattar inte hur man gör för att starta en mod. Det finns ingen .exe så det går att starta moden. Använder man någon .exe överhuvudtaget? Eller Startar man den i CONSOLE i något av spelen? Eller hur gör man? Redigerat 3 Juli 2006 av TheDarkElf
DOG_Cool Skrivet 5 Juli 2006 Rapport Skrivet 5 Juli 2006 Hur startar man en Half Life 2 mod? Jag har laddat hem Empires och Garry's Mod. Men jag fattar inte hur man gör för att starta en mod. Det finns ingen .exe så det går att starta moden. Använder man någon .exe överhuvudtaget? Eller Startar man den i CONSOLE i något av spelen? Eller hur gör man? Jag har ju garry's mod 9 så du startar det via steam ok använde du en installer.. isåfall ska du bara starta om steam elr datorn är din dator snabb för garry's mod behöver ganska mycket prestanda ibland... jaja annars så spela nåt annat spel... och för alla som vill lära sig att programmera i lua som göra egna vapen till garry's mod 9 adda [email protected] på msn elr richierick240 på steam friends B) elr välj den bifogade filen jag heter Mr.uncleFucker På Garry's mod 9! men den bifogade filen är på engelska om du inte vill ha den på engelska så addar du mig på nån av dom jag har sagt! Ses
ELF Skrivet 5 Juli 2006 Författare Rapport Skrivet 5 Juli 2006 Jag testade med steam. Installerade steam, för jag hade läst att man var tvungen att ha det. Det stos på Gary's Mod sidan. Det stod även i vilken mapp man skulle installera. Jag gjorde det utan resultat. Jag startade om steam för varje gång jag bytte mapp på modden. Men utan några resultat...STEAM SUGER...ALLA VET DET
DOG_Cool Skrivet 11 Juli 2006 Rapport Skrivet 11 Juli 2006 Jag testade med steam. Installerade steam, för jag hade läst att man var tvungen att ha det. Det stos på Gary's Mod sidan. Det stod även i vilken mapp man skulle installera. Jag gjorde det utan resultat. Jag startade om steam för varje gång jag bytte mapp på modden. Men utan några resultat...STEAM SUGER...ALLA VET DET Har Du Half-life 2 och counter-strike source och Half-life 2 Deathmatch För Dom Måste Du Ha!! Men Ladda Ner Steam Via www.steampowered.comsen installera half-life 2 och alla dom jag berätta om starta half-life 2 och spela lite sen stäng ner half-life 2 spela lite counter-strike source sen half-life 2 Deathmatch elr som förkorningen är: Half-life 2 DM..... iaf så laddar du ner gmod installeran HÄR! Så installeran du den i den hårdisken som du installerade steam och half-life 2 och dom sen startar du om datorn elr steam så ska garry's mod 9 kommit upp på din games lista.... vi ses :visslar:
ELF Skrivet 12 Juli 2006 Författare Rapport Skrivet 12 Juli 2006 Ok, tack. Ska försöka när jag är hos mossa...
DOG_Cool Skrivet 13 Juli 2006 Rapport Skrivet 13 Juli 2006 Ok, tack. Ska försöka när jag är hos mossa... Jag Är född att hjälpa! :kung:
Rekommendera inlägg